Gå til innhold

Dele Facebookprofil med mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser innimellom at det er par som deler fb-profil. Skjønner ikke helt hva det går i. Synes det er rimelig sært, som om en ikke har en egen identitet utenom parforholdet. 

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 19d4e...d30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et slikt par på fb, og det er fordi mannen er så sjalu og usikker at han ikke stoler på henne..

Anonymous poster hash: 40ea8...92a

Skrevet

Har aldri sett det. Høres sært ut.

Skrevet

Det er helt på trynet spør du meg.

Anonymous poster hash: 21849...c97
Skrevet

Høres veldig rart ut. Jeg vil aldri noensinne ha delt profil med en mann. Skulle han være så sjalu og kontrollerende, så hadde han ikke vært min kjæreste lenge.

Anonymous poster hash: 47bb7...2e9
Skrevet

Mannen min og jeg delte før. Ser at det kan virke rart, men vi så bare ikke behovet for egne profiler når det meste i livet vårt var felles. Men vi har kjent hverandre hele livet, så venner og sånn har vi stort sett delt. Nå har jeg egen og synes det er mer praktisk i forhold til jobb og sånn.

Anonymous poster hash: d9f5f...43e
Skrevet

Mannen min og jeg delte før. Ser at det kan virke rart, men vi så bare ikke behovet for egne profiler når det meste i livet vårt var felles. Men vi har kjent hverandre hele livet, så venner og sånn har vi stort sett delt. Nå har jeg egen og synes det er mer praktisk i forhold til jobb og sånn.

Og han finnes ikke kontrollerende, bare så det er sagt. 

Skrevet

En "eksflamme" deler profil med kona.. Eller, det er kona som har lagt til ham i profilnavnet. Han verken disponerer profilen selv eller har noe der som er "han"..

Alle som skriver på veggen er hennes venner, kun bilder av henne og hennes venninner, (han er med på profilbildet, da :P ), og er generelt lite spor etter ham der. Han får heller ikke lov til å legge til meg og andre jenter fra fortiden. Jeg var bestis med lillesøstra hans på vgs, datet ham i noen måneder, that's it.. Men nei, siden jeg er en "eks" (19 år siden) så får han ikke ha kontakt med meg på fb.

Så da sender han heller en sms innimellom.. Som om det er noe bedre ;)

Ser liksom ikke poenget med delt profil når det kun er hennes "ting" der, men han sier bare at "hun får bare holde på".. Hehe..

Anonymous poster hash: 1dd41...a0f

Skrevet

Mine besteforeldre har profil sammen. De bruker den som regel sammen også. De er kjempe søte der de sitter å kjegler over hva som skal stå på statusen. Hehe.

De er nærmere 80 og har hatt Facebook i to år. Når jeg er på besøk må jeg ta bilde av de så de får nytt profil bilde. Og de skal gjerne sitte med et vinglass å skåle eller med noe annet romantisk.

De pynter og ordner seg. Tenner lys og pynter i huset til det nye profilbildet. En gang stilte bestefar opp i pendressen sin ❤️

Anonymous poster hash: 7cb84...ac0

Skrevet

Jeg synes det er patetisk. Har ikke truffet et eneste par det gikk bra med, som hadde felles facebookprofil. Som regel er den ene parten kontrollerende, eller en/begge lever gjennom rosa briller og alt skal være felles slik at ingen får pusterom eller eget "space". Umulig å skrive meldinger til slike folk, for da blir de lest av partneren. Her har mannen vært utro og flørtet med andre, men vi har tilbakelagt det og har ikke felles profil. Det hjelper ikke å kontrollere og ha alt felles hvis den ene parten VIL være utro, han/hun finner alltid en utvei.

Anonymous poster hash: b505a...4b5
Skrevet

Mine besteforeldre har profil sammen. De bruker den som regel sammen også. De er kjempe søte der de sitter å kjegler over hva som skal stå på statusen. Hehe.

De er nærmere 80 og har hatt Facebook i to år. Når jeg er på besøk må jeg ta bilde av de så de får nytt profil bilde. Og de skal gjerne sitte med et vinglass å skåle eller med noe annet romantisk.

De pynter og ordner seg. Tenner lys og pynter i huset til det nye profilbildet. En gang stilte bestefar opp i pendressen sin ❤️Anonymous poster hash: 7cb84...ac0

Så utrolig herlige ❤️❤️

Anonymous poster hash: 91bc0...670

Skrevet

alt man skal legge seg oppi som de har noe med

Skrevet

Jeg kjenner et par som har delt facebook, men det er fordi hun er megasjalu og ikke stoler på mannen sin. Det er kun hun som skriver på profilen og som svarer på meldinger både privat og på veggen. Jeg syns det er tullete.

Anonymous poster hash: 7c0c8...f2b

Skrevet

I disse dager hvor Facebook blir brukt til mye personlig, feks private grupper i jobbsammenheng (vi har det på jobb), venninnegrupper, kanskje mammagruppet hvor bare mødre har adgang er det sært å dele profil. Men som besteforeldrene nevnt over her er det bare herlig :-)

Anonymous poster hash: 2d976...fc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...