Gå til innhold

Brunt utflod..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg begynner å bekymre meg litt.. (Beklager litt ekle detaljer) Jeg fødte for 8 uker siden, hadde renselse i ca 2 uker, men nå sliter jeg med brunt utflod.. Noen som vet om det er normalt?

Jeg ammet kun i 2 uker og har enda ikke fått mensen. Hver dag tror jeg mensen har kommet, men så er det bare brunt? Det kan for eksempel være en del på morningen, ikke noe på dagen, og en flekk på kvelden.. Har ikke vært på 6 ukers kontroll enda, så bekymrer meg ekstra mye.

Er kvalm, svimmel, vondt i magen, varm og kald og alt som kan minne om at mensen er på vei, men ingen mens kommer..

Håper noen kan svare meg.

Anonymous poster hash: ace17...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd det eller vet om det er normalt?

Skrevet

Eggløsning?

Anonymous poster hash: 2fc79...b7e
Skrevet

Eggløsning?

Anonymous poster hash: 2fc79...b7e

Er det vanlig at man får brun utflod da?

Skrevet

Det er noe med at sårskorpen etter morkaken løsner etter en tid, ksnskje det er det? Ellers kan første mens etter fødsel være rar, så kanskje det er det? Jeg ville ikke vært bekymret med mindre det varer i ukesvis.

Skrevet

Det er noe med at sårskorpen etter morkaken løsner etter en tid, ksnskje det er det? Ellers kan første mens etter fødsel være rar, så kanskje det er det? Jeg ville ikke vært bekymret med mindre det varer i ukesvis.

Okei! Kan veldig lite om det, da jeg kun hadde mensen 1 gang mellom barn 1 og 2. Har hatt brunt utflod i en uke nå, men da får jeg bare se om mensen dukker opp snart. Takk for svar! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...