Gå til innhold

Jeg sa "jeg elsker deg" han svarte ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 1 1/2 år og vi snakker om giftermål og barn. Han har tidligere sagt at "jeg elsker" deg har han aldri sagt før. Men jeg er utrulig trist? Ligger i senga nå og han er nettopp stått opp. Har ikke lyst å snakke med han... Han elsker meg ikke, men vil ha barn med meg?

Anonymous poster hash: d2710...df1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende han gjør det, men har vsnskelig for å si det?

Jeg elsker Min samboer, men jeg sier det aldri. Han vet st jeg gjør det, men jeg får ikke til å si det. Det høres så dumt ut på dialekta mi og jeg er veldig var på sånt. Jeg vet det er idiotisk, men sånn er jeg iallefall.

Anonymous poster hash: 0aeea...111

Skrevet

Jeg klarer heller ikke å si det til noen. Betyr ikke at jeg ikke elsker noen.

Anonymous poster hash: cec05...442

Skrevet

Første gang min samboer sa det til meg svarte jeg ikke. Faktisk bare gikk jeg..Selv om jeg elsket han da (og fortsatt gjør).

Jeg har tidligere svært dårlig erfaring med det å elske noen. Mitt forgje forhold var voldelig, selv om han hele tiden brukte begrepet "jeg elsker deg".

Derfor ble jeg drit redd og trengte litt tenketid. Heldigvis forsto samboeren dette og etter en stund (mnd) sa jeg at jeg elsket han også :) Så det trenger absolutt ikke bety at han ikke elsker deg 😀

Anonymous poster hash: 9a451...da8

Skrevet

Vi sier aldri elsker deg, men vi sier at vi er glad i hverandre. Det betyr det samme for oss og er det som bruker her vi bor.

Noen har vanskelig for å si det med ord. Jeg var sånn lenge. Syntes det var unaturlig fordi jeg ikke var vant til sånt hjemmefra. Men nå sier jeg det hele tiden, til både mann og barn, og føler at det har blitt naturlig.

Sannsynligvis får han ikke til å uttrykke det med ord. Kanskje tenker han at du forstår at han elsker deg, fordi det er en selvfølge for ham. Skjønner at du gjerne ønsker at han skal si det, men det er sikkert veldig unaturlig for ham å uttrykke sånt med ord. Kanskje han er flinkere til å vise deg med handling? Det at han ønsker å gifte seg å ha barn med deg er jo en stor kjærlighetserklæring. Ikke bekymre deg så hardt for at han ikke sier det rett ut. Kanskje en dag løsner det for ham, og det er mye lettere at det kommer av seg selv enn at han skal føle press for å si det.

Anonymous poster hash: 32ee4...776

Skrevet

Uff ja, kjente jeg ble nesten iskald:-( jeg sa det så spontant også...

Anonymous poster hash: cf34c...fed

Skrevet

Jeg var sammen med en sånn mann. Han hadde aldri sagt det til noen før, han sa det heller ikke til meg. Selv om jeg visste at han elsket meg, han viste det jo på andre måter. Jeg sa at jeg elsket han noen få ganger. Blir jo ikke til at man sier det så ofte, da man ikke får svar.

Anonymous poster hash: 4ed33...3ab
Skrevet

Forresten så er det ikke sikkert det er så dumt at du sier det... Bare si at du gjerne vil uttrykke det med ord men at du ikke forventer at han gjør det tilbake, at du føler for å si det, men at han ikke trenger.

Når han blir vant til å høre deg si det, så blir det kanskje ikke så unaturlig for ham heller å si det etter hvert. Var sånn det var med oss. Mannen sa det ofte, men jeg sa det ikke. Ga ham heller en klem eller et kyss, Men etter å ha blitt vant til det, så var det ikke så rart å skulle si det selv heller.

Skrevet

Jeg var sammen med en sånn mann. Han hadde aldri sagt det til noen før, han sa det heller ikke til meg. Selv om jeg visste at han elsket meg, han viste det jo på andre måter. Jeg sa at jeg elsket han noen få ganger. Blir jo ikke til at man sier det så ofte, da man ikke får svar.

Anonymous poster hash: 4ed33...3ab

Nei, jeg tør ikke å si det flere ganger kjenner jeg. Ble bare veldig ubehagelig hele greia..

Skrevet

Forresten så er det ikke sikkert det er så dumt at du sier det... Bare si at du gjerne vil uttrykke det med ord men at du ikke forventer at han gjør det tilbake, at du føler for å si det, men at han ikke trenger.

Når han blir vant til å høre deg si det, så blir det kanskje ikke så unaturlig for ham heller å si det etter hvert. Var sånn det var med oss. Mannen sa det ofte, men jeg sa det ikke. Ga ham heller en klem eller et kyss, Men etter å ha blitt vant til det, så var det ikke så rart å skulle si det selv heller.

Ja.. Skal faktisk ikke si det til han flere ganger.. Kanskje heller bare vise det med handling...

Skrevet

Bør jeg ta det opp? Blir nesten en elefant i rommet.. Men vet ikke om det kanskje er bedre å la det ligge?

Skrevet

Fatter ikke hvordan noen klarer og bare la det passere jeg. Min umiddelbare respons ville vært, hallo? Jeg sa jeg elsket deg!

Hadde krevd å få en respons/et svar.

Skrevet

Fatter ikke hvordan noen klarer og bare la det passere jeg. Min umiddelbare respons ville vært, hallo? Jeg sa jeg elsket deg!

Hadde krevd å få en respons/et svar.

Ja.. Jeg tenker også litt sånn. Hadde noen sagt noe sånn til meg, hadde jeg iallefal svart.

Skrevet

Jeg sa ikke "jeg elsker deg" før vi hadde vært sammen i nesten 3 år, det er en setning som har vært ekstremt vanskelig for meg å si, og vi hadde et barn, før jeg sa det. Men jeg vet samboeren var 100% sikker på at jeg elsket han, enda jeg ikke sa det til han, det var viktig for meg å gjøre det klart for han, at enda jeg ikke sa det, så gjorde jeg det.. Vært sammen i snart 7 år, har 2 barn sammen og et hus, jeg sier det fortsatt ikke mye, han sier det noen ganger i mnd, slik han alltid har gjort.

Anonymous poster hash: 1f992...5f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...