Gå til innhold

Ekser som plutselig legger deg til..

Anbefalte innlegg

Skrevet

På sosiale medier! Skal ærlig innrømme at jeg har tenkt på han sv og til, men av mange grunner kunne det Aldri blitt oss. 2,5 år siden jeg snakka med han sist..jeg har samboer og nytt barn. (Som jeg såklart elsker over alt) Han har ikke skrevet til meg.. Rart?!:) lurer på hvorfor han la meg til..på fb!

Anonymous poster hash: e09df...502

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt vel? Jeg har flere ex'er på Facebook, har aldri tenkt over at det ikke skal være greit.

Anonymous poster hash: 7cd33...a92

Skrevet

Definisjon av normalt er vel relativ. I min verden og omgangskrets er det ikke normalt å ha ekser på lista i sosiale medier.

Ganske så merkelig og tror at de som har det har noen snodige behov.

Anonymous poster hash: 1b950...cb1

Skrevet

Går vel ikke an å bare legge til? De sender en forespørsel, den godtar du eller ikke.

Skrevet

Det er da helt normalt. Du har sikkert drøssevis av gamle venner på Facebook, og da skjønner jeg ikke helt at det skal være så tabu å ha noen på lista som ikke bare har vært en gammel venn men som du også har vært kjæreste med. Med mindre mannen din er sykelig sjalu ser jeg ikke problemet med å akseptere. Og nei, han har neppe andre baktanker med å legge deg til.

Jeg har alle mine ekser på Facebook med ett unntak, og jeg synes det er hyggelig å følge med på hvordan de har det. Det er fine fyrer som har vært en viktig del av livet mitt selv om det er historie.

Skrevet

Helt normalt når man er voksen.

Anonymous poster hash: bba88...67f

Skrevet

Nysgjerrighet er helt normalt og nest viktigste grunn til at sosiale medier finnes.

Skrevet

Spør du meg, så er det definetivt mye kleinere å slette alle spor etter en eks. I de fleste voksne tilfeller går folk fra hverandre fordi kjærstefølelsene er over, ikke fordi de plutselig hater hverandre.

Anonymous poster hash: 79009...733

Skrevet

Er nok nysgjerrigheten som har fått han til å legge deg til som venn. Jeg for min del blokkerte min eks og familien når det ble slutt. Vi har ikke barn sammen og trenger derfor ikke å ha kontakt.

Anonymous poster hash: d176b...5d8

Skrevet

Har alle eskene mine på fb jeg. Synes ikke det er noe merkelig i det hele tatt.

Tyder for meg at han sikkert er ferdig med deg og over deg. Det må jo være bra ☺

Skrevet

Ingen kan da legge dere til uten å sende venneforespørsel som dere godtar/ikke godtar. Høres ut som hvem som helst kan legge dere til.

Anonymous poster hash: d0152...c7f

Skrevet

Ingen kan da legge dere til uten å sende venneforespørsel som dere godtar/ikke godtar. Høres ut som hvem som helst kan legge dere til.

Det er da utrolig mange sosiale medier hvor man kan legge seg selv til uten aksept....

Anonymous poster hash: 84837...cf4

Skrevet

Det er da utrolig mange sosiale medier hvor man kan legge seg selv til uten aksept....

Anonymous poster hash: 84837...cf4

Ja, men man kan ikke legge seg selv til som venn hos noen på Facebook.  Man sender en forespørsel og mottaker bestemmer om man sier ja eller nei,

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg tror jeg har en eks på fb, resten får ikke være venn med meg, vi er jo ikke venner. Om de adder meg ignorerer meg. Eksen som bedro meg og såret meg mest la meg sendte venneforespørsel to ganger. Tror han må ha glemt vårt siste møte, at han bedro meg, den fjotten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...