Gå til innhold

Jeg er 40 år og har aldri stemt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke engang forskjell på høyre og venstre.. Flau ja, men ingen aner at jeg er så dum..

Anonymous poster hash: 4f2bd...a8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er sikkert en stor hemmelighet.

Skrevet

Nei, det er sikkert en stor hemmelighet.

Dagens 😂

Skrevet

Det er dritflaut.

Anonymous poster hash: 535b5...b81
Gjest Antarctica
Skrevet

Aldri for seint. Nå som det er lokalvalg kan du jo kikke på brosjyrer og se hvilke saker du syns er viktige i egen kommune?

Skrevet

Jeg tenker at da er det jammen på tide du setter deg inn i sakene og partiene. Det er den plikten vi har ved et demokrati(=folkestyre). ellers kunne du for din del like greit leve i et diktatur (med en allmektig enehersker)? All historikk forteller oss at det fungerer dårlig...-Godt valg!

Anonymous poster hash: 77bd6...8b9
Skrevet

Google valgomat og ta så mange du klarer, da får du en viss peil på hvor du står politisk.

Anonymous poster hash: 38e80...c22

Skrevet

Jeg er 26 og Skal stemne første gang i morgen. Fikk sv på valgtest..

Anonymous poster hash: 9dcba...0d6

Skrevet

Ta det med ro. Min far er over 60 og har aldri stemt. Et personlig valg. Ikke er han dum på noen som helst måte heller.

Anonymous poster hash: 2d14f...f3e

Skrevet

Har du ikke stemt kan du hvertfall ikke klage på ting I samfunnet.

Skrevet

Så ynkelig. Ikke bare at du ikke har stemt - det er pinlig i seg selv - men at du tar null ansvar for å bli mindre kunnskapsløs.

Skrevet

Kan ikke skjønne det. Som utlending har jeg ikke lov å stemme ved stortingsvalg, men kommune-og fylkestingvalg får jeg stemme og det skal jeg selvsagt gjøre. Folkets vilje må jo komme fra folket og når folket tier stille kunne vi like godt ha diktatur, bare se deg rundt i verden hvordan folk lever i diktaturer.

Jeg syns det er faktisk uansvarlig, enda verre at du ikke vil gjøre en halvtimes innsats å gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: fea68...68e
Skrevet

Så flaut

Anonymous poster hash: ec728...b59

Skrevet

Ta det med ro. Min far er over 60 og har aldri stemt. Et personlig valg. Ikke er han dum på noen som helst måte heller.

Anonymous poster hash: 2d14f...f3e

Alle som ikke stemmer er dumme.

Anonymous poster hash: 7a013...df2

Skrevet

På tide å kunne stemme via nett. Jeg må kjøre flere mil gjennom flere bomstasjoner for å få stemt. Jeg bruker stemmen min, men det sier seg selv at valgdeltakelsen blir lav under slike forhold. 

Anonymous poster hash: 707cf...093
Skrevet

På tide å kunne stemme via nett. Jeg må kjøre flere mil gjennom flere bomstasjoner for å få stemt. Jeg bruker stemmen min, men det sier seg selv at valgdeltakelsen blir lav under slike forhold.

Men man kan jo forhåndsstemme overalt. Til og med IKEA!!

Kan ikke skylde på dårlig tilgjengelighet da synes jeg.

Anonymous poster hash: b6018...bb4

Skrevet

Hvis hun bor så langt unna valglokalet, bor hun neppe i nærheten av Ikea :-)

Anonymous poster hash: f3e67...a6b

Skrevet

Hvis hun bor så langt unna valglokalet, bor hun neppe i nærheten av Ikea :-)

Anonymous poster hash: f3e67...a6b

Nei, men rådhus, bibliotek You name it. Hun har garntert vært i nærheten av et sted man kan forhånfsstemme de siste ukene.

Da er det gjerne viljen det står på.

Skrevet

Der var en spøk 😂😂😂😂

Ha, ha, her inne tror folk på hva som helst;) morsomt å se hvor provosert dere blir;)

HI

Skrevet

Der var en spøk

Ha, ha, her inne tror folk på hva som helst;) morsomt å se hvor provosert dere blir;)

HI Anonymous poster hash: 4f2bd...a8b

Hvis du forstår mediebruk såpass dårlig at du trodde det var en morsom spøk, hadde det nok vært bedre om du kunne skrive det samme, men at det var sant.

Anonymous poster hash: 6d006...4f9

Skrevet

Der var en spøk 😂😂😂😂

HI

Tror folk på hva som helst? Du vet kanskje ikke at et av demokratiets store utfordringer er hjemmesitterene?

Jeg tror kanskje ikke du spøkte så mye likevel hvis du ikke vet såpass engang.

Anonymous poster hash: 8f18e...268

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...