Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Vi skal overnatte på hotell, torsdag til fredag. Bortsett fra shopping, hva kan anbefales? Gjerne noe som har med sminke, vinkurs e.l å gjøre. Anonymous poster hash: 43f0a...633
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Det har ikke noe med sminke eller vin kurs å gjøre, men hadde jeg dratt på jente tur til Oslo hadde jeg tatt en tur inne innom Wallmans.Vært der en gang, helt fantastisk http://wallmans.no/ Anonymous poster hash: b86fa...f99
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Meld dere på dessertkurs hos Pascal! 😊👍 Anonymous poster hash: 5cab5...a52
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Sawan er også et flott sted å spise. Husk å bestille bord. Ellers elsker jeg Delicatessen og Villa Paradiso på Grünerløkka. Delicatessen har deilig tapas, men ikke mulig å bestille bord. Villa Paradiso har fantastisk pizza, parmapizzaen er utrolig god, husk bordbestilling. Anonymous poster hash: 1fb51...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå