Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Jeg gjør det. Orker ikke tanken på at de skal ha to hjem. Så til tross for at vi har lite felles, knapt har sex, og at jeg har en kjæreste på si - så holder vi sammen og holder maska for ungene. Vi samarbeider godt og gjør masse sammen med ungene så de merker ikke noe til vårt manglende forhold Flere som har det sånn? Anonymous poster hash: 93dde...5c8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Tja, jeg gjør nok det..... Anonymous poster hash: ab2c1...554
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Jeg tror de fleste lurer seg selv når de sier at ikke barna merker noe til foreldrenes dårlige forhold. Anonymous poster hash: 1a9be...8dd
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Jeg har vært det "barnet" . Dere lurer dere selv, gå. Anonymous poster hash: 893b7...101
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Ja 😕 Anonymous poster hash: 71e8b...259
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Hvorfor holder dere sammen da? Fordi det er lettere å bli enn å gå? Anonymous poster hash: 893b7...101
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Hvor lenge kommer dere til å være sammen? Helt til barna blir "store nok" til å takle et brudd? Helt til de er voksne? Resten av livet? Og kommer dere da til å fortelle at dere kun var sammen for barnas skyld? Barn merker at foreldrene ikke har det bra sammen. De merker at mamma og pappa ikke er kjærester.. Tror små barn takler brudd bedre enn eldre barn. Anonymous poster hash: b9534...132
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Barn merker det ja, men det som er skummelt er at barn lærer av sine foreldre om hvordan ett forhold skal fungere. Så om de ønsker at sønn/ datter skal få et lignende forhold så er de på god vei. Anonymous poster hash: 893b7...101
Nyttårs barn Skrevet 12. september 2015 #9 Skrevet 12. september 2015 Til HI. Om du har en kjæreste på si og forholdet er over ville jeg gått nå mens du har små barn. Hva mener du skal endre seg? Barna vil nok merke at dere ikke egentlig har det bra og et brudd er mer traumatisk for større barn. En annen ting er at familielivet kanskje står mer i fokus når man får barn. Man er ikke lenger kun kjærester og mange er utrolig slitne i småbarnsårene. Jeg synes det er helt naturlig at parforholdet får mindre fokus og at man får mer forpliktelser. Synes det er helt naturlig at det er barn og hjem som holder et ektepar smmen i årevis. Med tiden er det andre ting enn lidenskap og fysisk tiltrekning som betyr noe. Felles opplevelser, felles barn, svigerfamilie og det å ta vare på hverandre når man blir eldre og kanskje syke er ting som gjør at mange bør tenke seg om flere ganger før de går.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #10 Skrevet 12. september 2015 Jepp, må nok rekke opp hånden her. Trøster meg med at det ikke skal være sånn hele livet. Når ungen blir stor gidder jeg ikke mer. Anonymous poster hash: b4be3...0c3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #11 Skrevet 12. september 2015 Jepp, må nok rekke opp hånden her. Trøster meg med at det ikke skal være sånn hele livet. Når ungen blir stor gidder jeg ikke mer. Anonymous poster hash: b4be3...0c3 Så svar ærlig, hvorfor gidder du nå? Hvorfor mener du det er barnets beste å holde sammen? Anonymous poster hash: 893b7...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå