Gå til innhold

Hva skal dere i høstferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å reise bort, men ungene er for små til å ha så mye utbytte av storbyferie.

Synes ofte det koster mer enn det smaker å dra på ferie med dem, er gjerne helt utslitt når vi kommer hjem.

(Dette er ikke ment som noe syteiinnlegg altså)

Hva skal dere?

Anonymous poster hash: f147f...b12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På fjellet i en gammel hytte. Skal forhåpentligvis få vært mye ute på dagen, og sitte inne å spille spill og kose oss med god mat om kvelden.

Anonymous poster hash: 51b91...735

Skrevet

Jobbe, ungene går i bhg så vi trenger ikke følge skolens ferier enda

Skrevet

Jobbe hardt med masteren.

Anonymous poster hash: ca6d4...088

Skrevet

Leid hytte ytterst I Sognefjorden ☺

Anonymous poster hash: 4ddc1...b95

Skrevet

På badeland og i fornøyelsespark. Det er treåringen og seksåringen akkurat passe store til.

Anonymous poster hash: 98278...b5f
Skrevet

Kanskje noen dager på hytta, og muligens en svipptur til en naboby. Jeg har min femte ferieuke den uka.

Anonymous poster hash: 2aab2...8ff

Skrevet

4 dager på hytta (svigers sin). Ellers så må mannen på jobb resten, ungene er hjemme med meg :)

Anonymous poster hash: 0daea...ecf
Skrevet

De 3 første dagene skal mannen og jeg til Østerrike i forbindelse med jobben til mannen. Barna skal kose seg hos morfar :)

Resten av ferien skal mannen jobbe og jeg skal kose meg med barna :D

Skrevet

Da reiser jeg og arvingen hjem til mine foreldre. Det blir nok mye avslapping, samt å besøke venner og familie vi ikke har sett på lenge.

Skrevet

Til Spania! :) første gang det ble ferie for oss i år, overført dager fra forrige år, så logistikken tilsa at vi kunne gjøre det. :)

Anonymous poster hash: 9444a...a68

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jobbe... eldste skal til faren sin,mens de to andre skal på sfo og i bhg

Skrevet

Når  er høstferien?

Anonymous poster hash: e8435...81e
Skrevet

Hyttetur de første dagene og så blir det sydentur :D

Anonymous poster hash: dd216...562

Skrevet

Er det virkelig normalt og ha fri da? Mine barn går første år i bhg og første år i SFO. Jeg og far skal jobbe..største har full plass i SFO.

Anonymous poster hash: d363f...29e

Skrevet

Er det virkelig normalt og ha fri da? Mine barn går første år i bhg og første år i SFO. Jeg og far skal jobbe..største har full plass i SFO.

De fleste med skolebarn tar jo gjerne litt fri..

Vi har som regel tatt en fridag hver uten lønn så barna får litt "ferie". Flere ganger har vi gjort det sånn at f.eks en av oss tar fri mandagen, den andre torsdagen og begge en feriedag fredagen. Da trenger ikke barna på sfo annet en tirsdag og onsdag og hele familien får en oval helg sammen.

I år skal vi i dyreparken, i fjor lånte vi en hytte på fjellet og plukket tyttebær :)

Anonymous poster hash: bcbb2...d6f

Skrevet

Jobber begge to. Barnet skal være sammen besteforeldrene de dagene bhg er stengt.

Skrevet

De fleste med skolebarn tar jo gjerne litt fri..

Vi har som regel tatt en fridag hver uten lønn så barna får litt "ferie". Flere ganger har vi gjort det sånn at f.eks en av oss tar fri mandagen, den andre torsdagen og begge en feriedag fredagen. Da trenger ikke barna på sfo annet en tirsdag og onsdag og hele familien får en oval helg sammen.

I år skal vi i dyreparken, i fjor lånte vi en hytte på fjellet og plukket tyttebær :)

Anonymous poster hash: bcbb2...d6f

Forskjellig praksis da.. Vår førsteklassing har en langhelg fri.

Skrevet

Tyrkia (side)😀

Anonymous poster hash: 995cc...b01

Skrevet

De to eldste skal til besteforeldre (skal fly alene for første gang). Minsten skal i barnehagen. De voksne skal jobbe og hvile seg med bare et barn i hus og null aktiviteter på ettermiddagen :D

Anonymous poster hash: 8c010...dd0

Skrevet

Spania. Håper det blir sol og sommer.

Anonymous poster hash: 7d88a...fec

Skrevet

Abrahavn, forhåpentligvis... Her er SFO stengt i alle ferier....

Anonymous poster hash: 688cb...ff3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...