Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Må man gå rundt å bære på den da, eller er det greit å holde den inntil seg og trøste mens man sitter. Da mener jeg når den skriker og sparker med armer og bein. Første barn hadde kolikk og jeg bare gikk og bærte hele tiden. Det kom som et sjokk på meg og jeg visste ikke hva annet jeg skulle gjøre. Men er det greit å sitte i ro også, selv om den bare hyler/vrir seg? Anonymous poster hash: fe7bc...4d8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Ofte hjelper det litt å gå/bysse... Mindre skriking gjør det ofte verdt det. Anonymous poster hash: ce9e6...76c
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Ofte hjelper det litt å gå/bysse... Mindre skriking gjør det ofte verdt det. Anonymous poster hash: ce9e6...76c Jo det hjalp jo litt. Men siden han gjerne skrek 5-10 timer ble det mye byssing og gåing.. Så bare tenkte hvis neste også har kolikk. Anonymous poster hash: fe7bc...4d8
Gjest Kira Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Å sitte stille førte bare til mer gråt her i huset. Eneste som funket var å gå rundt mens man bysset. Bæresjal eller sele var et must, gjerne hørselsvern eller ørepropper også Fysj, det er den mest slitsomme perioden i mitt liv! Mannen og jeg byttet på døgnet rundt, og skjønner nå hvorfor søvnmangel brukes som et torturmiddel. Ikke bekymre deg for nestemann og kolikk på forhånd, her i huset var det bare første ungen som fikk det. Jeg bekymret meg også unødig på forhånd
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Vi hadde en kurv med hjul på som vi trillet over teppekanten med så det ble en liten hump. Var god avlastning til bæring og byssing. Men måtte bære når det var på det aller verste. Neste gang skal jeg få meg en stol med gyngefunksjon! Anonymous poster hash: 0a972...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå