Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Til en som blir 1år i januar? Anonymous poster hash: 47532...f71
trollemor86 Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Sko eller lignende, utedress og lue. Spørs hvor du bor da. Hadde selv ettåring nå i januar og det begrenser seg litt hvor mye de små gidder ute med full vinterhabitt.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Mine barn er litt eldre, men barnehagebarn. Ullundertøy, fleece, ullsokker, utedress, vintersko og cherrox, vinterlue med vindstoppere på ørene og gode votter. I lue og votter kjøper jeg alltid reima fordi vi har gode erfaringer med det. Er ikke sikkert du trenger alt dette. Kommer an på hvor mye ute dere er og om hun går i barnehage. Anonymous poster hash: f7484...c1b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Skal barnet i barnehage? Hvis det, så mener jeg du trenger : - ullundertøy - fleece/ulldresser - vinterdress - to-delt regntøy - vintersko (evt fotposer hvis barnet ikke går) - tynn og tykk lue (sånn lue man trekker over hodet og går godt ned i nakken er fint til de små) - regnvotter - vintervotter - forede strikkevotter - cherrox eller dockboots - hals - Anonymous poster hash: 6aa20...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå