Gå til innhold

Kan man avgjøre leie utifra spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snupp i magen lå i hodeleie mandag, sv.skapskontroll. Seteleie torsdag (sykehus pga smerter). Men nå kjenner jeg mye dytting opp mot ribben. Kan det bety hodeleie? Skal til jordmor mandag og sjekke leie. Litt ekstrasjekking på meg, vet ikke hvorfor de ville følge med så hyppig?

Men er det triks og tips for hvordan man selv kan avgjøre leie og "følge med"?

Anonymous poster hash: c2848...ac9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig klarer jeg ikke å kjenne forskjell. Spark og slag kjennes ganske likt ut, så det er nok vanskelig! Jo større barnet er jo enklere blir det vel å kjenne 😊

Skrevet

Jeg kjente lett at han var i tverrleie.. Da sparket han i siden.. Han hadde jo mest sannsynlig ikke klart det om han lå i hodeleie.

Tenker at det er samme om han ligger i seteleie.. Da vil han jo sikkert ikke klare å sparke i siden..

Anonymous poster hash: e0a3e...998
Skrevet

Haha, jeg så for meg at noen skulle avgjøre husleie utifra spark på et eller annet vis! Var veldig spent på hvordan dette skulle foregå!

Anonymous poster hash: d9865...0a7

Skrevet

Jeg kjente veldig tydelig forskjell med baby nr. to, men han var ganske stor, så det var tydelig forskjell på slag og spark. Nr. en var mindre, så han kan jeg ikke huske jeg kjente forskjell på.

Anonymous poster hash: ee696...70b

Skrevet

Jeg kjente verken hvilket leie han lå i pga. spark eller når han snudde seg. Men jeg kjente hvilket leie han hadde når han hikket. Det var lillebror, han lå i seteleie frem til bare dager før fødsel, 13 dager over termin. Var inne på sykehuset hvor de vendte ham, men han var tilbake i seteleie før jeg var hjemme..

Han var over 4,6 kilo når han ble født.

Skrevet

Min lå i seteleie hele tiden, og jeg kjente det veldig godt. Kun spark nedover og litt på sidene. Jeg kunne også faktisk kjenne hodet hans oppe av og til 😉

Anonymous poster hash: 421e6...d34

Skrevet

Min var i seteleie. Kjente veldig lite spark fra han, men han var derimot ekstrem på å dytte hode oppi ribbeina på meg. Var så ille at han var skjev i hode pga det.

Anonymous poster hash: 8fba0...7d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...