Gå til innhold

Noen som har blitt fersket under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor kom inn på rommet mitt og kikket rett baken på min daværende kjæreste mens han tok meg bakfra. Hu forsvant fort ut igjen og vi valgte da å dra til han. Da vi skulle gå ut av døra spurte mamma "Skal dere reise?" Jeg svarte "Selvfølgelig, hva trur du?" Hu brøyt helt sammen i latterkrampe. Flaut... Jeg var 18 år.

Anonymous poster hash: f3913...066

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, lignende situasjon, bare at det var min svoger som kom inn. Flaut, håper noe sånt aldri skjer igjen. Det verste er at de som kommer inn ikke vil se det de får se heller, sånn stort sett. 

Anonymous poster hash: bd726...a58
Skrevet

Faren min kom inn og fant min sovende kjæreste med rumpa bar, sovende oppå meg. Vi hadde hatt sex og begge sovna med han fortsatt var i/på.

Det værste var at han utbroderte hendelsen i alle lystige lag i ettertid, mens han lo og klasket seg på låret!

Anonymous poster hash: f4383...e4d

Skrevet

Ja, en ganske lik situasjon, bare at det var min lillebror på ca 13 år :P

Skrevet

Kom på en annen gang, faktisk rett etter at mamma kom inn. Klok av skade hadde jeg fått skrudd opp en krok på døra. Men det hjalp nada når søstra mi på 14 år brøyt opp døra og bare ble stående i døråpninga å glise. Jeg ble brukt som skjold. Så det var min rompe som ble blottet.

HI

Anonymous poster hash: f3913...066

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...