Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Har hatt to jobbhelger på rappen. Da er jeg stort sett bare hjemme og snur. Og helgen før og etter er han borte hele helgen. Knapt sett han, og heller ikke fått mulighet til å finne på så mye. Ikke så lett å gjøre voldsomt mye med tre små. Føler jeg ikke alltid har nok armer Er igrunn ganske glad for at mannen ikke jobber offshore. Dagens utblåsning! Anonymous poster hash: 99fef...869
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Hvor små er de da? Er du avhengig av mannen for å finne på noe? Anonymous poster hash: 33c1a...6aa
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Samme her.. Mannen driver med politikk, og nå er det femte helgen på rad som han ikke er tilstede.. (For han må selvsagt trene og se fotball i tillegg til politikken..) Nå er jeg mildt sagt dritt lei. Men nå er snart min hobby igang igjen også, så da skal jeg være borte uten snev av dårlig samvittighet (riktignok bare noen timer innimellom..) Anonymous poster hash: 26ab7...b7e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Yngste 4, 7 og 11. De vil stort sett aldri det samme, og blir mye surmuling. Finner jo på litt forskjellig, men liksom lettere med en voksen til. Da kan vi iallfall mulighet til å dele oss. Anonymous poster hash: 99fef...869
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Men.... Er jo likt for ham når du er på jobbhelg? Uansett hva den som er borte driver med faller jo arbeidet på den som er hjemme. Kanskje han følte han trengte avkobling (sier IKKE at det er riktig), siden du har vært borte og han har stått alene med barna. Anonymous poster hash: 3f798...5da
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Det er ikke barna som skal bestemme hve dere skal gjøre hele tiden. Du forteller for eks: I dag skal vi på tur. Skal vi gå i skogen eller på fjellet? Så får de velge mellom de to. 4, 7 og 11 er ikke små. Dørstokkmila kan være lang, men prøv. vi har kjøpt ei bok, 365 ting å gjøre utendørs, mye spennende å finne på. Snu det negative til positivt, lykke til Anonymous poster hash: 19886...82d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Gresset er ikke nødvendigvis grønnere på den andre siden. Jeg har en mann med null hobbyer. Han er alltid hjemme. Ikke at det er så galt, jeg er glad i han og det gir meg mye rom til å gjøre det jeg ønsker. Men skulle ønske han hadde en eller to ting han brant for som også gjorde at han kom seg litt ut av huset. Anonymous poster hash: 1b741...750
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Enig med siste anonym. For å få alenetid så må jeg ut av huset. Her er mannen hjemme hver dag etter jobb. Hobbyen hans er tv. ..... Har prøvd å fortelle at jeg trenger alenetid hjemme også, men snakker for døve ører.... Anonymous poster hash: b2b92...70b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #9 Skrevet 12. september 2015 Enig med siste anonym. For å få alenetid så må jeg ut av huset. Her er mannen hjemme hver dag etter jobb. Hobbyen hans er tv. ..... Har prøvd å fortelle at jeg trenger alenetid hjemme også, men snakker for døve ører.... Anonymous poster hash: b2b92...70b Når jeg tenker meg om så kan vel kanskje pc kalles en hobby, i likhet med tv. Min er også litt lat, er din? Anonymous poster hash: 1b741...750
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #10 Skrevet 12. september 2015 Enig med siste anonym. For å få alenetid så må jeg ut av huset. Her er mannen hjemme hver dag etter jobb. Hobbyen hans er tv. ..... Har prøvd å fortelle at jeg trenger alenetid hjemme også, men snakker for døve ører.... Anonymous poster hash: b2b92...70b Når jeg tenker meg om så kan vel kanskje pc kalles en hobby, i likhet med tv. Min er også litt lat, er din? Anonymous poster hash: 1b741...750 Ja han er det.... Vi skal pusse opp litt i huset, men hvis jeg ikke starter så blir det ikke gjort.... og det gjør heller ingenting at vi mangler listverk og div... Anonymous poster hash: b2b92...70b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #11 Skrevet 12. september 2015 Selvsagt blir han sikkert litt lei når jeg jobber om helgene. Selv om jeg er hjemme en stund, og prøver å bidra. Hadde ikke sagt noe om han kunne brukt en dag av helgen, men han forsvinner ganske ofte hele helgen. Synes det er kjipt. Spesielt når det er flott høstvær og kunne tenkt meg å hatt ed hele familien på feks. fjellturer. Lettere om man er to. Anonymous poster hash: 99fef...869
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #12 Skrevet 12. september 2015 Enig med siste anonym. For å få alenetid så må jeg ut av huset. Her er mannen hjemme hver dag etter jobb. Hobbyen hans er tv. ..... Har prøvd å fortelle at jeg trenger alenetid hjemme også, men snakker for døve ører.... Anonymous poster hash: b2b92...70b Når jeg tenker meg om så kan vel kanskje pc kalles en hobby, i likhet med tv. Min er også litt lat, er din? Anonymous poster hash: 1b741...750 Ja han er det.... Vi skal pusse opp litt i huset, men hvis jeg ikke starter så blir det ikke gjort.... og det gjør heller ingenting at vi mangler listverk og div... Anonymous poster hash: b2b92...70b Haha! Vi kunne danna en klubb. Skulle tro det var mannen min du snakka om. Vi mangler noe listverk, pusset opp i 2010/2011🙈 Anonymous poster hash: 1b741...750
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #13 Skrevet 12. september 2015 Enig med siste anonym. For å få alenetid så må jeg ut av huset. Her er mannen hjemme hver dag etter jobb. Hobbyen hans er tv. ..... Har prøvd å fortelle at jeg trenger alenetid hjemme også, men snakker for døve ører.... Anonymous poster hash: b2b92...70b Når jeg tenker meg om så kan vel kanskje pc kalles en hobby, i likhet med tv. Min er også litt lat, er din? Anonymous poster hash: 1b741...750 Ja han er det.... Vi skal pusse opp litt i huset, men hvis jeg ikke starter så blir det ikke gjort.... og det gjør heller ingenting at vi mangler listverk og div... Anonymous poster hash: b2b92...70b Haha! Vi kunne danna en klubb. Skulle tro det var mannen min du snakka om. Vi mangler noe listverk, pusset opp i 2010/2011🙈 Anonymous poster hash: 1b741...750 2013 og 2014 her....;-) Har fått låne meg en spikerpistol så imorgen gjør jeg det selv:-) Anonymous poster hash: b2b92...70b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #14 Skrevet 12. september 2015 Vel, min jobber turnus, spiller i band, reiser med jobb og band, er bort på plateinnspillinger, konserter, turneer, helgejobber, og nå har han begynt å trene i tillegg. Vi pusser ikke opp. Han gjør ingen ting. Men hvis jeg løfter en finger og starter vedlikehold av huset vårt blir han dritsur og snakker ikke til meg på flere dager.. Anonymous poster hash: 16ca8...aed
Todii Skrevet 13. september 2015 #15 Skrevet 13. september 2015 Vel, min jobber turnus, spiller i band, reiser med jobb og band, er bort på plateinnspillinger, konserter, turneer, helgejobber, og nå har han begynt å trene i tillegg. Vi pusser ikke opp. Han gjør ingen ting. Men hvis jeg løfter en finger og starter vedlikehold av huset vårt blir han dritsur og snakker ikke til meg på flere dager.. Anonymous poster hash: 16ca8...aed Hvorfor er dere sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå