Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Bare ett spm til dere som har barnefri annenhver helg?? Drikker dere da de helgene dere har fri?? Har noen venninner som alltid MÅ drikke den helga annenhver helg de har barnefri:/ De klager at vi aldri får funnet på noe sammen men hvis jg spør om vi skal gå ut og spise middag etterfulgt av kino eller bare ett par drinker,så er det alltid nei. For de MÅ jo selvfølgelig gå ut på utesteder og drekke seg drita:/ Anonymous poster hash: b95c5...ac5
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Drikker selvsagt ikke annenhver helg. Du trenger nok noen bedre venninner. Anonymous poster hash: 6718b...21f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Ja vært inne på tanken jeg også hu ene er like gammel som meg(29) men henger bare de som er 6-10 år yngre enn oss.. Ikke at det er noe galt men da blir det jo sikkert automatisk mer fyll. Men synes det er "fælt" og høre at de snakker om hvem som skal bli fullest og sånn så fort de har barnefri!! Også sender de snap hvert femte minutt da og kjenner jeg blir flau på deres vegne over snappene.. De oppfører seg sånn jeg gjorde når jeg var 15/16 år liksom.. Hvordan burde jeg gå frem og fortelle de dette?? Vet flere av våre felles venner synes det blir for dumt.. HI Anonymous poster hash: b95c5...ac5
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Nå har ikke jeg barnefri så ofte da. Men hadde det første året etter skilsmissen. Og da var jeg ute på byen og drakk nesten annenhver helg. Men bare en dag. Og hadde en venninne foreslått noe annet, så hadde jeg blitt med på det. Jeg måtte ikke ut annenhver helg, og noen helger gjorde jeg noe annet. Og dette var bare første året etter skilsmissen. Jeg hadde et mye større behov for å fly ut da. Jeg var 29 år da jeg ble singel, og hadde vært med mannen i 10 år, og han likte ikke at jeg gikk ut, eller var sammen med venner. Så jeg virkelig måtte ut å nyte friheten. Nå har jeg ikke vært ute på 2 år, men skal ut om 2 uker. Det fordi jeg er bedt på bursdagsfest til en venninne, så skal vi ut. Så er dine venninner nylig single, kan det forklare litt. Anonymous poster hash: 6259f...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå