Gå til innhold

Noen som er skilte og har en 3 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takler 3 åringen bruddet? Hvilken omsorgsfordeling har dere og hvorfor?

Anonymous poster hash: 1600b...82f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har 50/50 for 3 åringen vår, det var den beste løsningen for barnet,da han er like glad i pappa som mamma

Anonymous poster hash: 50608...a1b
Skrevet

vi har 50/50 for 3 åringen vår, det var den beste løsningen for barnet,da han er like glad i pappa som mamma

Hva anbefalte fvk? Her har jeg henne klart mest, men far vil plutselig ha 50%....

Skrevet

vi har 50/50 for 3 åringen vår, det var den beste løsningen for barnet,da han er like glad i pappa som mamma Anonymous poster hash: 50608...a1b

Dummeste jeg har hørt

Anonymous poster hash: a45ba...423

Skrevet

vi har 50/50 for 3 åringen vår, det var den beste løsningen for barnet,da han er like glad i pappa som mamma Anonymous poster hash: 50608...a1b

Dummeste jeg har hørt

Anonymous poster hash: a45ba...423

Hvorfor?

Skrevet

Så flott at flere tenker det samme som oss :) :)

Anonymous poster hash: e2655...b04

Skrevet

Jeg ga beskjed til mannen min for en time siden at han kunne finne seg et nytt sted å bo ... Blir 50/50 her og. Kjenner flere som har det og det fungerer veldig bra for dem.

Anonymous poster hash: 46f67...331
Skrevet

Jeg ga beskjed til mannen min for en time siden at han kunne finne seg et nytt sted å bo ... Blir 50/50 her og. Kjenner flere som har det og det fungerer veldig bra for dem.

Hvordan orker du tanken på det? Jeg får meg ikke til å gå når jeg vet sjansen for 50 finnes. Men så føler jeg ikke min mann egner seg for 50% heller.

Skrevet

Her har jeg henne (hun er 4 år) 70 % og far 30 %, og det er altfor mye samvær for jenta det også. Hun er veldig glad i både meg og faren, men trenger et hjem og gir klart uttrykk for det også.

Anonymous poster hash: c82f7...9a3

Skrevet

Jeg ble skilt da minste var tre, og har hatt 50-50 hele tiden. Jeg vet at her inne på dib betyr det at foreldrene bare tenker på seg selv, men helt ærligt så fungerer det veldig bra her. Pappaen og jeg samarbeider bra og bor nærme hverandre, og minste er et trygt og velfungerende barn i dag som 9-åring :)

Anonymous poster hash: 93265...ab7

Skrevet

Hvordan orker du tanken på det? Jeg får meg ikke til å gå når jeg vet sjansen for 50 finnes. Men så føler jeg ikke min mann egner seg for 50% heller.

Du svarte jo selv spørsmålet du stilte. Din eksen egner ikke å ha deres unge 50%, mens andre har eks som gjør det. Jeg er ikke vedkommende du skrev til, men måtte svare seg for meg. I mitt tilfellet valgte eksen og jeg også 50/50 og det fungerer kjempe bra. Her bytter vi hver 14 dager, så slipper ungen vår å flytte ofte på seg. Vi valgte denne løsningen fordi vi begge elsker sønnen vår og vil alt det beste for han. FVK anbefalte som vanlig 60/40 ordning da vi var på mekling, men da satt vi begge foten ned og sa rett ut at den ordningen fungerer ikke alle familier, samt at vi ønsker ikke at gutten vår skal være en normade, annen hver helg og hver onsdag hos far. Ikke kom her å si at det er en god ordning! Da hadde han iallfall levd et inn og ut pakkingsliv og stresset liv. Slik ønsker vi ikke.

Og vi var også enige med hverandre at dersom det viste seg i etter tid atbordningen ikke fungerte, så skulle vi revurdere etter hvert. Heldigvis slapp vi det.

Da vi gikk fra hverandre var sønnen vår 5 år, og nå er han 11, og han syns det er helt flott ordning.

Anonymous poster hash: e2655...b04

Skrevet

Og kanskje er jeg er rar mamma, men jeg savner faktisk veldig sjelden barna når de er en uke hos pappaen sin. Jeg tenker på dem og er glad i dem, men vet at de har det bra, så da bruker jeg tiden på jobb, kjæreste og venninner med god samvittighet :)

Anonymous poster hash: 93265...ab7

Skrevet

Hva anbefalte fvk? Her har jeg henne klart mest, men far vil plutselig ha 50%....

de var enig med oss,siden vi var så enige, vi er forsatt veldig gode venner og samarbeider godt,men vi vokse fra hverandre som mann og kone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...