Gå til innhold

Ville du reist til Oman nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å ta en tur dit samtidig som vi skal til Dubai. Ville du gjort det?☺😊

Anonymous poster hash: 7affa...509

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hva skulle jeg der å gjøre. Men hadde jeg vært på reise i de traktene, så ja.

Skrevet

Har aldri følt noen trang til å besøke verken Oman eller Dubai.

Anonymous poster hash: 56f8f...46a

Skrevet

Ja, har du muligheten så kjør på :)

Anonymous poster hash: 1f9d9...1a5

Skrevet

Dubai er eklere enn Oman, så om det var alternativet, ja. Jeg har ikke spesielt lyst å dra noen av stedene, men det handler ikke om sikkerhetsbekymringer.

Anonymous poster hash: c2236...c44
Skrevet

Heller dit enn Dubai, ja. Null problem.

Anonymous poster hash: 8cc57...07d

Skrevet

Har så lyst, men klarer ikke helt å bestemme meg (oss)😉😊. Skal uansett til Abi Dhabi og Dubai, vært der før og elsker det. Er glad i Midtøsten og kunne tenkt meg å utforsket litt. Er litt skeptisk men leste at Oman var veldig strenge ang ekstremistiske meninger. Vi får se, vi får se😊☺

Skrevet

Oman er vel et av de "beste" araberlandene, der de feks har full religionsfrihet og lever fredelig side om side med alle andre religioner. Det er også et av de få landene der IS ikke har lykkes å rekruttere krigere fra- fordi de slår hardt ned på all religiøst motivert vold (takk, Luten ;) ).

Min far har reist mye i Midtøsten, og han skryter veldig av Oman. :)

Skrevet

Oman er vel et av de "beste" araberlandene, der de feks har full religionsfrihet og lever fredelig side om side med alle andre religioner. Det er også et av de få landene der IS ikke har lykkes å rekruttere krigere fra- fordi de slår hardt ned på all religiøst motivert vold (takk, Luten ;) ).

Min far har reist mye i Midtøsten, og han skryter veldig av Oman. :)

Ja, det virker som de har det bra der. Spennende at din far har vært mye i Midtøsten. 😊 Har hørt av flere at Oman er verdt å besøke 😊 Spørs om det blir tur ja!👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...