Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 En venninne var rett og slett ufin og hånflira av meg. Jeg er hjemme i permisjon. Lille er nå ti måneder og sover hele natten. Står opp ca 7-8. Jeg står aldri opp senere enn 8. Alltid vært morgenfugl. Derfor lar jeg mannen som jobber lange dager (selvstendig næringsdrivende) sove ut i helger. Både fordi han trenger det og jeg IKKE trenger det. Skjemmer jeg han virkelig bort? Anonymous poster hash: c389d...54a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Tar han det som en selvfølge at du tar barna på morgenen? Hva hvis du er syk/sliten? Hva gjør han for deg? Mange ting som spiller inn her.... Anonymous poster hash: 6c005...96b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Hvis dere begge trives med dette forstår jeg ikke hva problemstillingen var...? Anonymous poster hash: 21573...cb4
sug lut Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Noe av det som får et forhold til å fungere er jo at begge ser den andres behov og går den ekstra mila for å gjøre den andres liv og hverdag best mulig.
magica fra tryll Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Selvfølgelig ikke,-hvis dere begge er lykkelig med sånn dere har valgt det:) -Alt folk skal bry seg i....
Gjest Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Hvis dere begge er fornøyde med ordningen, så er det vel greit i mine øyne Kos dere sammen <3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Så lenge alle får den søvnen de har behov for, kan venninna di drite i hvordan det fordeles. Anonymous poster hash: 7c18e...4e0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Synes vel ikke det er helt å skjemme bort mannen. I et forhold så gjør man jo det man kan, for å hjelpe den andre. Se den andres behov. Anonymous poster hash: 807dc...389
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #9 Skrevet 12. september 2015 Nei, du skjemmer ham ikke bort. Anonymous poster hash: 8e9df...f10
Heisveisen Skrevet 12. september 2015 #10 Skrevet 12. september 2015 Nei, ikke så lenge han gir tilbake på andre måter.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #11 Skrevet 12. september 2015 Tar han det som en selvfølge at du tar barna på morgenen? Hva hvis du er syk/sliten? Hva gjør han for deg? Mange ting som spiller inn her.... Anonymous poster hash: 6c005...96b Nei. Han sier han kan ta henne hver morgen. Han gjør masse ellers. Rydder huset hver kveld. Inn/ut av oppvaskmaskinen. Vasker gulv og rydder leker. Jeg våkner alltid til strøkent hus og kaffemaskinen er klar. Bare å starte den. Han er en veldig snill mann. 😊 Anonymous poster hash: c389d...54a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #12 Skrevet 12. september 2015 Sjalu venninne sikkert Over at dere har det bra, at du ikke er b-menneske, over alt det andre han gjør, at det fungerer for dere... Anonymous poster hash: e3cf9...7fe
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #13 Skrevet 12. september 2015 Tar han det som en selvfølge at du tar barna på morgenen? Hva hvis du er syk/sliten? Hva gjør han for deg? Mange ting som spiller inn her.... Anonymous poster hash: 6c005...96b Nei. Han sier han kan ta henne hver morgen. Han gjør masse ellers. Rydder huset hver kveld. Inn/ut av oppvaskmaskinen. Vasker gulv og rydder leker. Jeg våkner alltid til strøkent hus og kaffemaskinen er klar. Bare å starte den. Han er en veldig snill mann. 😊 Anonymous poster hash: c389d...54a Han høres jo en flott mann som bryr seg virkelig om familien sin. Og kjempe bra at du står opp tidlig i helgene og lar han få sove ut pga jobben. dere utfyller jo hverandre godt :) Anonymous poster hash: 3d5fd...19e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #14 Skrevet 12. september 2015 Venninnen din er misunnelig. Vi gjør akkurat det samme. Selvfølgelig trår mannen til når jeg er syk osv. Anonymous poster hash: 37716...5b6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #15 Skrevet 12. september 2015 Nei, det synes jeg ikke, men han er heldig da:) Anonymous poster hash: cd2fd...234
Ikkesåallerværst Skrevet 12. september 2015 #16 Skrevet 12. september 2015 Nei det syns jeg ikke. Misunner dere unge som sover hele natta og ikke våkner før 7.00!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #17 Skrevet 12. september 2015 Jeg og mannen har det helt likt. Han står opp med guttungen omtrent hver dag. Jeg har snakket med ham om det maaange ganger, men han sier det er helt greit. Han er skikkelig morgenmenneske og får ikke sove igjen selv om han prøver. Jeg er ikke et morgenmenneske og blir en monster om jeg ikke sover lenge nok på morgenen. Så jeg sover ca 1 -1 1/2 time lengre. Mannen syns det er fint, jeg syns det er fint, så da er det jo ingen problem! Men mannen vet at om han ber om det så står jeg opp med barnet, f.eks om mannen er syk eller ikke har sovet godt på lenge. Samtidig så kan mannen av og til ta seg en lur på dagen, og da er jeg med ungen. Vi prøver å gjøre det beste for hverandre slik at vår hverdag går så fint som man kan. Det er det samme dere ønsker. Høres ut som en fin mann du har, HI, og du høres ut som en flott ektefelle. Vennina de er bare missunnelig! Anonymous poster hash: 3b0bc...735
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #18 Skrevet 12. september 2015 Takk for alle hyggelige svar. Ble litt paff når jeg ble latterliggjort på den måten. Har ikke en gang falt meg inn at jeg er for snill. Godt å se at det er flere som har det slik og som liker å ta vare på mannen sin, og som blir tatt vare på i retur. HI Anonymous poster hash: c389d...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå