Gå til innhold

Har dere en "fiff" der dere bor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på bygda har vi hvertfall!

"Fiffen folka"

Jeg var gift med en av de. Direktør som var sinnsykt opptatt av fasade.

Nå er vi skilt, å fiffen hilser ikke lenger engang på meg 😂

Gjør ingenting, har aldri følt meg komfortabel i den gjengen, og alltid likt meg best sammen med barndomsgjengen min. Men de var aldri fine nok for min exmann.

Tenker det må være slitsomt å være så opptatt av hva andre tenker.

Jeg hilser konsekvent på de når jeg treffer de, har nesten gått sport i det, men får såvidt et nikk tilbake.

Litt morsomt egentlig, dette er folk vi har hatt utallige besøk og ferieturer med 😂

Er dette et bydgefenomen?

Anonymous poster hash: 82512...ba6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vel fiffen her og. Og dette er ikke bygd. Nå har jeg ingenting med de å gjøre, jeg er vel så langt fra fin nok for de. Men ble kjent med de, da jeg studerte med en av de. Hun var gift med en veldig rik mann, som eier et stort firma her. De bor selvfølgelig på rett sted i byen. Er venner med henne på facebook, og de er på flotte ferier med venner, og flotte selskaper. Da vi studerte sammen, fikk jeg og høre at noen av de kongelige deltar på noen av de selskapene deres. Og dette var en utrolig søt, hyggelig dame, og på skolen var vi faktisk gode venner. Men jeg forsto vel at på privaten så hadde vel ikke vi så mye å gjøre sammen. Men på skolen tok vi det seriøst begge to, og jobbet hardt. Og da jobbet vi mye i gruppe og sånn.

Men hun hilser på meg, og er blid og hyggelig, hvis jeg møter på henne. Har hun tid kan hun slå av en kort prat og. Så hun er jo overhodet ikke uhøflig eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 7c696...25b
Skrevet

Bor i en liten by, ca 13 000 innbyggere. Her lever fiffen i beste velgående. Fruene som har giftet seg med vellykkede menn oppfører seg som om de eier byen😂😂

Anonymous poster hash: 877db...673

Skrevet

Født og oppvokst i tønsberg. Hvis det er en "fiff" her, har det gått meg hus forbi

Anonymous poster hash: e7653...2b1

Skrevet

Bur på bygda, og ingen "fiff" her ivettfall

Anonymous poster hash: 360a1...d81

Skrevet

Bor på Oslo vest og har ikke fått med meg noen fiff her.

Det er ikke du som overtolker/overdramatiserer litt da...?

Anonymous poster hash: 04226...ea9

Skrevet

Ikke noen fiff, men mange fiffinetter! 😊👍

Anonymous poster hash: ec678...d71

Skrevet

Nei. Men tror ikke de oppfatter seg selv som fiff. Du er ikke en del av de selv da? 😂

Anonymous poster hash: 63f7b...060

Skrevet

Mohahaha... Ingen fiff i Oslo vest!?!??? Ja, du gav meg ihvertfall dagens latterkule. Flytter fra Oslo vest for 2,5 år siden. Mer fiff samlet på et sted skal du lete hardt og lenge etter.

Anonymous poster hash: 198d7...fd6

Skrevet

Mohahaha... Ingen fiff i Oslo vest!?!??? Ja, du gav meg ihvertfall dagens latterkule. Flytter fra Oslo vest for 2,5 år siden. Mer fiff samlet på et sted skal du lete hardt og lenge etter.

Anonymous poster hash: 198d7...fd6

Ja for Oslo vest er jo bare en plass? Eller du har kanskje bodd alle plassene på Oslo vest? Nei, tenkte ikke det.

Skrevet

Her jeg bor, er det klart noen fiffer og fiffinetter rundt omkring, men jeg har ikke annet enn snublet forbi dem av og til, unntatt at ungdomsskolen jeg gikk på, inkluderte de mest fiffifolka i byen. Vi kalte dem sosser da... Bor i relativt stor by.

Anonymous poster hash: 7aa53...14e
Skrevet

Fiff som det jomer etter her.. Kolbotn, og skulle tro enkelte bodde på beste vestkant 😂

Anonymous poster hash: c73c5...5fb

Skrevet

Næh... Har et par "snobbestrøk" her. Men ikke dirkete fiff.

Anonymous poster hash: 060ef...396

Skrevet

Ingen "fiff" her i bygda. Kanskje ikke så merkelig, er visst en av kommunene i Akershus med lavest utdanningsnivå.

Anonymous poster hash: fc70b...321

Skrevet

Fiff og fiff... det må da være hockeyfiffen i såfall.....:D

Hockeyfiffen? Er det de hockeyspillerne som mot alle odds har fullført ungdomsskolen? 😉

Anonymous poster hash: cb6f7...637

Skrevet

Hovseter? :P

Her i gata er det jeg som er fiff.

Skrevet

Absolutt fiff på Oslos vestkant, er en del av den selv. Men vi er hyggelige og jeg ser ikke ned på noen mennesker😀

Anonymous poster hash: 4994e...c5b

Skrevet

Vi bor helt ute ved sjøen, på et tettsted en kort kjøretur utenfor en større by. Her er en del veldig dyre eiendommer med strandlinje/utsikt, og vi har mange naboer med veldig god økonomi. Men har aldri merket noen ovenfra og ned holdning!

Anonymous poster hash: ddbea...601

Skrevet

Bør i et bygdenært tettsted, her finnes en gruppe som gjerne vil være fiff, men de lykkes ikke helt.

Anonymous poster hash: c72f7...d0b

Skrevet

Drøbak! Definitivt fiff her! Mange damer med stive ansikter her av botoxoverdoser, mye store diamantringer og pergamentbrun hud.

Opplever ofte å bli sett ned på siden jeg har en dialekt med litt Østfoldsleng.

Skrevet

Joda, vi har fiff. Men de er ganske usynlige, da de er på fornavn med de fleste. Det er små ting, "koder" som definerer dem. Jeg er på hils med de, men blir nok ikke invitert på fest med det første. Til det har jeg for lite hus og for billige klær. Deres tap, jeg er et funn :P De, derimot, er så ymse.

Anonymous poster hash: 05d39...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...