Gå til innhold

Dere som går på antidepressiva..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som har fungert for dere? Går nok mot at jeg bare må forsøke det selv, men det er jo et hav av forskjellige medisiner der ute!

Anonymous poster hash: b6567...d16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på zoloft for depresjon og panikk angst. Jeg går på laveste dose, og for fungerer d helt optimalt! Jeg har masse følelser intakt.. Bortsett fra sexlyst.

Kan absolutt anbefale disse. Cipralex fungerte derimot dårlig for meg.. Men d er jo veldig individuelt da fra person til person med tanke på hva som virker best.

Anonymous poster hash: 78be2...723

Skrevet

Har brukt venlafaksin tidligere 150 mg med god effekt, har angst, depresjoner, og tvang. Sluttet for nesten to år siden og har fått tilbakefall, holder på å trappe opp medisinene igjen.

Bivirkningene i begynnelsen er verre enn de vil være når det er stabilisert seg. De bivirkningene jeg hadde var økt svetting, spesielt på natt og at det tok litt lenger tid å få orgasme.

Anonymous poster hash: 02f78...839
Skrevet

Takk for svar dere! Godt å høre at noen har god hjelp av disse medisinene. Men klart de kan virke forskjellig fra person til person.

Anonymous poster hash: b6567...d16

Skrevet

Cipralex fungerte best her

Anonymous poster hash: 0a191...e63
Skrevet

Går på escitalopram. Helt topp, bortsett fra sexlyst og orgasme. Har NULL sexlyst.

Anonymous poster hash: 419e1...bac

Skrevet

Går på cipralex ( escitalopram er det samme som cipralex), funker veldig bra for meg. Har stabilt godt humør og merker ingenting til depressive perioder eller angst. Hadde kvalme og vanskeligheter med å få orgasme som bivirkning, varte ca en mnd. Ikke manglende sexlyst, heller økt sexlyst faktisk!

Anonymous poster hash: fb725...08a

Skrevet

Cipralex hjelper meg.

Jeg forsøkte quetiapin (Seroquel) og fluoxetin (Fontex) før jeg landet på denne. De hadde til dels voldsomme og skremmende bivirkninger. Men dette er individuelt og bør drøftes med psykiater, egentlig.

Anonymous poster hash: f762b...cd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...