Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Samboer og jeg har separat økonomi enn så lenge. Jeg har utrolig dårlig råd akkurat nå. I går kjøpte jeg en pakke kjeks, en sjokolade og en liten cola. Er gravid og dårlig så måtte ha kjeks og cola for å stabilisere magen (sjokoladen var til Lørdagsgodis), og orker ikke dra innom butikken hele tida sånn som formen er nå! Når jeg våkner har han spist opp alt i går etter at jeg la meg!! Til tross for at jeg spurte han om han skulle ha noe når jeg gikk inn i butikken! Han gjør det hele jævla tida, og jeg er så drittlei! Så nå sitter jeg her og er hormonell, dårlig og bare griner. På grunn av kjeks. Og fordi jeg er så forbanna på samboeren min! Anonymous poster hash: 82bb9...415
LillePunk Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Hehe, skjønner godt frustrasjonen! Spesielt med gravidehormoner i tillegg. Be han dra og kjøpe nytt til deg Skulle bare mangle..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Da sender du ham ut for å kjøpe nytt til deg. Problem solved. Anonymous poster hash: c2a5f...c23
Gladmor30 Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Haha! Off sorry at jeg ler.. Ser d bare for meg. Jeg hadde nok blitt sint selv der og da. Men du får d til å høres ut som en stor og alvorlig ting når du skriver 😆 Be han fint om å handle tingene på nytt?
Love my kidz Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Hadde blitt sint jeg altså, selv om d ikke er et stort verdensproblem akkurat. Han evner jo ikke å respektere deg og ditt. Han må bøte på med å handle inn på nytt til deg med renter attåt. Så ville jeg nok automatisk begynt å gjemme unna sånt for framtiden. Her i huset er nemlig alt i skapet for alle... er ganske vanlig det altså. Så hvis jeg kjøper meg noe som jeg er redd andre tar før meg så legger jeg det unna. Sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Hehe, skjønner godt frustrasjonen! Spesielt med gravidehormoner i tillegg. Be han dra og kjøpe nytt til deg Skulle bare mangle.. Han bør kjøpe nytt! Og akkurat riktig kjeks... HI 😂😂😂 Anonymous poster hash: 82bb9...415
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Haha! Off sorry at jeg ler.. Ser d bare for meg. Jeg hadde nok blitt sint selv der og da. Men du får d til å høres ut som en stor og alvorlig ting når du skriver 😆 Be han fint om å handle tingene på nytt? Ja, som jeg har sagt til samboeren min, du kødder ikke med maten til en høygravid! Han burde vite bedre... Hvertfall når jeg har sagt han får spørre først om han skal ta! Frister nesten å helle ut brusen jeg kjøpte til han i går når jeg spurte om han ville ha noe... Merker at renneræv, dårlig i magen, kvalme og hormoner går dårlig sammen. Og når kjeksen var borte kjente jeg det rant over 😂😂😂 HI Anonymous poster hash: 82bb9...415
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Hadde blitt sint jeg altså, selv om d ikke er et stort verdensproblem akkurat. Han evner jo ikke å respektere deg og ditt. Han må bøte på med å handle inn på nytt til deg med renter attåt. Så ville jeg nok automatisk begynt å gjemme unna sånt for framtiden. Her i huset er nemlig alt i skapet for alle... er ganske vanlig det altså. Så hvis jeg kjøper meg noe som jeg er redd andre tar før meg så legger jeg det unna. Sånn er det bare. Men det bør da være unødvendig å gjemme unna når jeg har sagt at det som ligger av snacks i skapene ikke er fritt frem og at han får spørre eller la være å ta! Irriterende når vi kjøper brus og lignende. 4xstor Pepsi Max til helga og han drikker alle på fredag og tidlig lørdag?! Så kommer jeg hjem lørdag kveld etter en lang dag og skal kose meg med et glass eller to, så er det tomt?! Derfor vi har kjøpt hvert vårt. Han sluker alt sånt unødvendig fort, mens jeg er fornøyd med en liten brus på en helg. Da bør han la "mitt" være i fred. Ærlig talt! Er jo ikke bare å dra ut å kjøpe etter ungene har lagt seg om jeg er alene heller. Har smelt i kjøkkenskaper på morgenkvisten her nå må jeg innrømme.... HI Anonymous poster hash: 82bb9...415
LillePunk Skrevet 12. september 2015 #9 Skrevet 12. september 2015 (endret) Kom selv hjem her en dag, og da hadde mannen kvelden før etter jeg hadde lagt meg, drukket halvliteren med cola Zero jeg hadde kjøpt til meg selv (hadde samtidig kjøpt annen drikke til ham som han tok der og da). Ganske skuffet... Han tilbød seg å kjøpe da han kom hjem igjen, men da var lysten på zero borte. Er noe med å ha det tilgjengelig når en har forberedt seg på det! Spesielt i disse gravidetider Endret 12. september 2015 av Håpefull86
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #10 Skrevet 12. september 2015 Problemet ditt er lite i forhold til mishandlingen enkelte må holde ut o forholdet. Vær glan han elsker deg, dere stort sett er lykkelige og at du venter et barn. Perspektiv Anonymous poster hash: abe4b...575
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #11 Skrevet 12. september 2015 Som meg i går samboeren hadde kjøpt snacks som hadde gått ut på dato. Alt vi gravide må slite med. Anonymous poster hash: 64fcf...de9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #12 Skrevet 12. september 2015 Kan dere ikke si ifra til mannen at det er deres, og at han ikke skal røre det, pga at dere må ha det da dere trenger det? Anonymous poster hash: d5de3...10c
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #13 Skrevet 12. september 2015 Jeg også over folk som banner og ikke evner å ta penere ord i sin munn. Anonymous poster hash: 73414...4df
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #14 Skrevet 12. september 2015 Mannen spiser selvsagt ikke det jeg åpenbart har kjøpt til meg selv. Anonymous poster hash: 1b028...c0e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #15 Skrevet 12. september 2015 Kom selv hjem her en dag, og da hadde mannen kvelden før etter jeg hadde lagt meg, drukket halvliteren med cola Zero jeg hadde kjøpt til meg selv (hadde samtidig kjøpt annen drikke til ham som han tok der og da). Ganske skuffet... Han tilbød seg å kjøpe da han kom hjem igjen, men da var lysten på zero borte. Er noe med å ha det tilgjengelig når en har forberedt seg på det! Spesielt i disse gravidetider Hehe, ja jeg vet det er en filleting! Men spesielt når man er syk er lysten på mat liten. Når jeg da er hormonell i tillegg hjelper det svært lite at det er tomt! Noen ganger renner begeret over rett og slett... HI Anonymous poster hash: 82bb9...415
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #16 Skrevet 12. september 2015 Problemet ditt er lite i forhold til mishandlingen enkelte må holde ut o forholdet. Vær glan han elsker deg, dere stort sett er lykkelige og at du venter et barn. Perspektiv Anonymous poster hash: abe4b...575 Så fordi jeg stort sett er veldig lykkelig får jeg ikke lov til å bli irritert på han når han spiser opp snacksen min? Klart jeg vet det er en filleting. Problemet er at den filletingen gjentar seg hele tiden! Har sagt han skal holde seg unna, men likevel velger han å ignorere meg! Det handler om respekt. Kunne aldri falt meg inn å ta noe som han har kjøpt til seg selv uten å spørre! HI Anonymous poster hash: 82bb9...415
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #17 Skrevet 12. september 2015 Kan dere ikke si ifra til mannen at det er deres, og at han ikke skal røre det, pga at dere må ha det da dere trenger det? Anonymous poster hash: d5de3...10c Det har jeg gjort. Likevel tar han det. Hvorfor tror du jeg er irritert?! Han ignorerer det jeg sier! HI Anonymous poster hash: 82bb9...415
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #18 Skrevet 12. september 2015 Jeg også over folk som banner og ikke evner å ta penere ord i sin munn. Anonymous poster hash: 73414...4df Noe som også irriterer meg er folk som irettesetter andre. Spesielt om det er skrivefeil. HI Anonymous poster hash: 82bb9...415
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #19 Skrevet 12. september 2015 Problemet ditt er lite i forhold til mishandlingen enkelte må holde ut o forholdet. Vær glan han elsker deg, dere stort sett er lykkelige og at du venter et barn. Perspektiv Anonymous poster hash: abe4b...575 Haha! For noe tåpelig å si!! Virkelig ?! 😂 Okei...: hi, siden barna i Afrika ikke har mat, så har ikke du lov å spise noe annet en ris.!! Hallo!! Lol, bruk huet menneske! Anonymous poster hash: 79526...751
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #20 Skrevet 12. september 2015 Problemet ditt er lite i forhold til mishandlingen enkelte må holde ut o forholdet. Vær glan han elsker deg, dere stort sett er lykkelige og at du venter et barn. Perspektiv Anonymous poster hash: abe4b...575 Problemet ditt med å orritere deg over tråder er lite i forhold til de som lever som flyktnher verden over. Vær glad du bor i Norge og har ytringsfrihet. Perspektiv Anonymous poster hash: 5de0f...4c3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #21 Skrevet 12. september 2015 Problemet ditt er lite i forhold til mishandlingen enkelte må holde ut o forholdet. Vær glan han elsker deg, dere stort sett er lykkelige og at du venter et barn. Perspektiv Anonymous poster hash: abe4b...575 Problemet ditt med å orritere deg over tråder er lite i forhold til de som lever som flyktnher verden over. Vær glad du bor i Norge og har ytringsfrihet. PerspektivAnonymous poster hash: 5de0f...4c3 irritere Anonymous poster hash: 5de0f...4c3
Heisveisen Skrevet 12. september 2015 #22 Skrevet 12. september 2015 Hvorfor sender du ham ikke avgårde for å kjøpe ny?
magica fra tryll Skrevet 12. september 2015 #23 Skrevet 12. september 2015 Husk: Du må alltid kjøpe dobbelt opp, og gjemme ihvertfall det ene;) Det er KRISE når man er gravid og hormonell!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #24 Skrevet 12. september 2015 Min første tanke er at dere så fort som mulig og før fødselen bør gå i parterapi! Dere venter barn sammen, men greier ikke å kommunisere. Dere har separat økonomi hvor du har mye dårligere råd enn ham, men dere deler liv og hjem og har skapt et barn sammen. Da er det på tide å finne ordninger som fungerer økonomisk, det gjør det tydeligvis ikke nå. Ikke kan dere kommunisere heller om bagateller. Da er det på tide å ta grep før dere får et barn inn i det der. Dette dreier seg egentlig ikke om litt godteri eller en cola. Det dreier seg om at dere ikke kommuniserer og ikke har en økonomisk ordning som fungerer tilfredsstillende for begge to. Anonymous poster hash: cc89d...f02
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #25 Skrevet 12. september 2015 Min første tanke er at dere så fort som mulig og før fødselen bør gå i parterapi! Dere venter barn sammen, men greier ikke å kommunisere. Dere har separat økonomi hvor du har mye dårligere råd enn ham, men dere deler liv og hjem og har skapt et barn sammen. Da er det på tide å finne ordninger som fungerer økonomisk, det gjør det tydeligvis ikke nå. Ikke kan dere kommunisere heller om bagateller. Da er det på tide å ta grep før dere får et barn inn i det der. Dette dreier seg egentlig ikke om litt godteri eller en cola. Det dreier seg om at dere ikke kommuniserer og ikke har en økonomisk ordning som fungerer tilfredsstillende for begge to. Anonymous poster hash: cc89d...f02 Vi begynner med felles økonomi neste mnd så det går fint 😊 Da er alle avtaler signert og i orden.. Og han har kjøpt ny nå! Kom akkurat hjem etter jeg tvang han til å kjøpe akkurat den pakka jeg ville ha.. Måtte noen butikker rundt før han fant riktig, kanskje han har lært 😂 HI Anonymous poster hash: 82bb9...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå