Gå til innhold

Har tatt kjæresten i løgn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke en løgn om noe som angår meg på noe vis, men lurer på om jeg skal fortelle han at jeg vet han lyger til meg. Jeg vet han skylder noen mange penger, men til meg sier han at alt er fikset opp i. Han har begynt å snakke om å flytte sammen, men jeg vet ikke om jeg vil bo sammen med noen som lyver om økonomien sin

Anonymous poster hash: 27d5f...397

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har du fått denne informasjonen? Har du snoket er jo ikke du bedre enn han. Snoking og løgn er rimelig sidestilt.

Har du blitt fortalt dette uten at du har spurt er det greit å konfrontere han NÅR han snakker om å flytte sammen.

Type, Jeg har blitt fortalt du skylder penger så inntil dette er ryddet opp i er samboerskap uaktuelt.

Anonymous poster hash: 089a5...cc7

Skrevet

Jeg hadde tatt det opp med engang. Greit å få slikt på bordet med engang. Hadde ikke orket å sløse bort tiden min på en som hadde en rotete økonomi.

Anonymous poster hash: 60d58...8c9
Skrevet

Hvordan har du fått denne informasjonen? Har du snoket er jo ikke du bedre enn han. Snoking og løgn er rimelig sidestilt.

Har du blitt fortalt dette uten at du har spurt er det greit å konfrontere han NÅR han snakker om å flytte sammen.

Type, Jeg har blitt fortalt du skylder penger så inntil dette er ryddet opp i er samboerskap uaktuelt.

Jeg har hatt på følelsen at han lyger til meg, så jeg så på telefonen hans i går 

Anonymous poster hash: 19723...4fa

Skrevet

Jeg har hatt på følelsen at han lyger til meg, så jeg så på telefonen hans i går

Anonymous poster hash: 19723...4fa

Ikke flytt sammen med noen som juger.

Vil si det så sterkt som at det er meningsløst å være i et forhold der en fører den andre bak lyset. Det er bånn i bøtta.

Anonymous poster hash: acf98...933

Skrevet

Det blir verre! Her sitter jeg 10 år etter jeg møtte min samboer. Skulle ønske dagen aldri hadde skjedd! Mer og mer løyner for hver eneste dag. Det som begynte som en uskyldig hvit løyn har utviklet seg til å bli eg mareritt..

Anonymous poster hash: 497a7...fe0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...