Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Er for en rask avvikling av pelsdyrnæringen og hvilke mener de skal få fortsette. Jeg er nå på vippen mellom to og dette er vippespørsmålet kom jeg på. Anonymous poster hash: 3f378...b01
sug lut Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Hvis du er på vipp mellom to klarer du sikkert å finne og lese partiprogrammene deres også.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Sto ikke noe om det i partiprogrammet. Kan jeg da konkludere med at det ikke er en viktig sak for de? Anonymous poster hash: 3f378...b01
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Et spørsmål til. Er det ikke flere partier som støtter avvikling og noen som vil gjennomføre? Er det ikke en forskjell? Jeg har Googla nå. Og slik jeg ser det støtter AP en avvikling, men det er ikke en kampsak. SV VIL avvikle. Oppfatter jeg denne forskjellen riktig? Anonymous poster hash: 3f378...b01
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 http://bfy.tw/1ky2 Takk. Og der kom sirkus på lista mi også. Som jeg sa i forrige innlegg. Jeg uttrykte meg klønete i HI. Hvem har gjennomføringskraft (ap har vel det, så store som de er) men hvem er det viktigst for? Det blir vel MDG eller SV da. 🙊 Men ingen av de har gjennomføringskraft. Små som de er. Anonymous poster hash: 3f378...b01
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Nå er jo ikke dette et stortingsvalg da, så ingen får nok den gjennomslagskraften du er ute etter uansett! Anonymous poster hash: 83cc7...2c9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #9 Skrevet 12. september 2015 Nå er jo ikke dette et stortingsvalg da, så ingen får nok den gjennomslagskraften du er ute etter uansett! Anonymous poster hash: 83cc7...2c9 Nei er klar over det. Men det starter med lokalpolitikken. Mange lar vær å stemme lokalt fordi det ikke føles viktig. For meg er lokal vel så viktig. Anonymous poster hash: 3f378...b01
aanonym Skrevet 12. september 2015 #10 Skrevet 12. september 2015 Nå er jo dette et lokalvalg, du må nesten vurdere situasjonen i din egen kommune. Her hvor jeg bor er det to mulige konstellasjoner, Ap trenger støtte fra Rødt og/eller SV i mange saker. Slik sett vil disse partiene kunne ha stor innflytelse. Spørsmålet er om dette er en aktuell problemstilling i ditt nærmiljø? Det er det ikke her.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #11 Skrevet 12. september 2015 Nå er jo dette et lokalvalg, du må nesten vurdere situasjonen i din egen kommune. Her hvor jeg bor er det to mulige konstellasjoner, Ap trenger støtte fra Rødt og/eller SV i mange saker. Slik sett vil disse partiene kunne ha stor innflytelse. Spørsmålet er om dette er en aktuell problemstilling i ditt nærmiljø? Det er det ikke her. Det er næring i området og jeg bor i en landbrukskommune. SP har stått ganske sterkt. Anonymous poster hash: 3f378...b01
Mamma til 2 søte Skrevet 12. september 2015 #12 Skrevet 12. september 2015 Husk at dette er kommune- og fylkesting-valg.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #13 Skrevet 12. september 2015 Nå er jo dette et lokalvalg, du må nesten vurdere situasjonen i din egen kommune. Her hvor jeg bor er det to mulige konstellasjoner, Ap trenger støtte fra Rødt og/eller SV i mange saker. Slik sett vil disse partiene kunne ha stor innflytelse. Spørsmålet er om dette er en aktuell problemstilling i ditt nærmiljø? Det er det ikke her. Det er næring i området og jeg bor i en landbrukskommune. SP har stått ganske sterkt. Anonymous poster hash: 3f378...b01 SP støtter pelsdyroppdrett. Anonymous poster hash: fcdf7...9cc
aanonym Skrevet 12. september 2015 #14 Skrevet 12. september 2015 Nå er jo dette et lokalvalg, du må nesten vurdere situasjonen i din egen kommune. Her hvor jeg bor er det to mulige konstellasjoner, Ap trenger støtte fra Rødt og/eller SV i mange saker. Slik sett vil disse partiene kunne ha stor innflytelse. Spørsmålet er om dette er en aktuell problemstilling i ditt nærmiljø? Det er det ikke her. Det er næring i området og jeg bor i en landbrukskommune. SP har stått ganske sterkt. Anonymous poster hash: 3f378...b01 OK, SP er et miniparti reell innflytelse her. Igjen, det kommer an på det politiske landskapet der du bor.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #15 Skrevet 12. september 2015 SV vil avvikle pelsdyrnæringa. Anonymous poster hash: 04525...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå