Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #1 Skrevet 12. september 2015 Hvordan ser deres ukemeny ut for neste uke? Trenger litt ideer om hva vi skal ha til middag til uka Anonymous poster hash: 1bfb0...3ff
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Jeg lager ikke kursene for mer enn en uke av gangen. Jeg setter heller ikke opp dager og følger den slavisk. Men denne uken hadde vi Pannekaker og ertesuppe Torsk med potet, gulrot og sprøstekt scirozzo pølse Pasta med kyllingog kylling fra Rema 1000 sin under hundrelappen Middagsomelett Finnbiff neste uke blir Grateng med kål, Taco Kyllingspyd Ovnsbakt laks Kjøttkaker Jeg kjøper også inn frukt og grønnsaker til matpakker og mellommåltider Tacolefser har jeg alltid i skapet i tilfelle jeg vil lage wraps i matpakkene. Helgene planlegger jeg ikke Anonymous poster hash: 76957...be4
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Hjemmelaget kjøttkaker med hjemmelaget kålstuing og poteter. Ovnsbakt laks med ovnsbakte rotgrønnsaker og aspargesrisotto. Sommerkoteletter, bakt potet og salat. Kyllingsalat med varme ovnsbakte rotgrønnsaker. Tomatsuppe og pannekaker. Helger tar vi på sparke. Anonymous poster hash: d258d...929
Mamalarma Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Neste ukes middager blir Fiskekaker, poteter, saus og grønnsaker Spagetti, karbonadedeig, saus med revet gulrot i. Laks, salat, wraps Hamburgere, grove brød, stekte poteter med skall, salat Gryterett laget fra bunnen med viltkjøtt, brød og salat Lørdag skal vi ut og spise Kyllingrisotto med masse grønnsaker og kylling Hvilken dag vi har hva avhenger hva vi har lyst på akkurat den dagen.
februarprins2013 Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 tar det dag fra dag jeg,mye lettere
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Laks med byggris og salat Grillede koteletter med grønnsaker Panert torsk, poteter og grønnsaker Omelett med brødskiver (travel dag) Blomkålsuppe med bacon Hjemmelaget lasagne med hvitløksbaguetter Svinestek Anonymous poster hash: 62bee...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå