Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Mistet mannen min og ungenes pappa i kreft for 1.5 år siden. Hverdagen er / har vært knall tøff med fire små..7 år,4 år og tvillinger på 20 mnder. Særlig eldste jenta mi har hatt det veldig vanskelig. Nå har jeg blitt innviterte ei lang helg på tur med mine 2 søstre og 2 svigerinner. Barnepass til ungene er iorden og jeg gleder meg masse til min første fri helg siden før tvillingene ble født. Men nå har jeg begynt å tenke at jeg vil ha med meg 7 åringen. Familien syns ikke detter er noen gode ide..forstår hva de tenker og mener. Saken er den at jeg aldri får skikkelig tid til å gjøre noe kjekt med eldste jenta mi. Hun savne pappaen sine masse og er alltid så flinke til å hjelpe meg med de små. Greier liksom ikke å tenke at jeg reiser uten henne nå...offf det er såå vanskeligt!!! Syns dere at jeg burde ta henne med? Anonymous poster hash: 0451c...96a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Nei, jeg synes ikke det. Jeg synes du bør få hjelp av de venninnene til å passe de andre ungene en annen gang, så du og 7åringen kan finne på noe alene. Kos deg på tur og ikke ha dårlig samvittighet Anonymous poster hash: 2931b...294
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Forstår hvordan du tenker..men har hverken penger eller så lett for barnevakt til de andre. Da blir det lenge til..sitter våken her i natten med syk liten gutt..han er den 3 som har fått vannkopper. Satse på den siste og får det..så er vi ferdig med det ihvertfall. Får snakke med søstrene mine i morgen..må ta avgjørelsen snart .HI Anonymous poster hash: 0451c...96a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Reis alene, nyt dagene med å være bare deg selv og skru av mammaen litt. Når du kommer hjem kan du ta en dag/ettermiddag med eldste barnet hvor dere gjør noe gøy sammen bare dere to. Det skal ofte ikke mer til, og jeg vil tro du trenger mer å være uten barna disse dagene. Nyt det med gooood samvittighet, og kos deg med barna når du er uthvilt og har mer overskudd god tur! Anonymous poster hash: f4c76...b5e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Nei. Hun er ikke invitert. Anonymous poster hash: 0fb4c...87d
MarianeA Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Nei hun skal ikke være med. Det er tur for voksne. Hun får det fint hjemme sammen med barnevakten. Du skal tenke på deg selv denne helga. Barna tenker du på hver dag ellers.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Det er jo en voksentur? Da tar man ikke med barn! Anonymous poster hash: 8229b...db8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Går fint an å ta med 7 åringen der vi skal. Det som blir forskjellen er kveldene.. Blir gjerne best å finne på noe med 7 åringen en annen gang. Trenger jo ikke være mer enn ett døgn heller..det ordner seg nok. Takk for svar! Anonymous poster hash: 0451c...96a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #10 Skrevet 12. september 2015 Klem til deg, det kan ikke være lett! Unn deg turen og gjør noe sammen med 7-åringen senere! Hun virker god og det gjør du også, som verdsetter henne😊 Anonymous poster hash: b1364...110
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #11 Skrevet 12. september 2015 7-åringen er ikke invitert! Selvfølgelig skal du ikke trumfe gjennom å ha med en unge på en voksen tur. Hadde jeg vært dine søstre eller svigerinne, og du hadde insisterte å ta med 7-åringen så hadde jeg blitt hjemme. Jeg elsker å tilbringe tid med barnet mitt, men er det bestemt at det skal være en voksent tur så er faktisk ikke barn velkomne! Anonymous poster hash: 76607...693
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #12 Skrevet 12. september 2015 Dere har rett..hun blir hjemme og jeg skal slappe av og kose meg. Trenger det så veldig,men så blir det vanskelig når jeg skal dra. Alt dreier seg om ungene..det går i ett.MEN jeg elsker livet som mamma Hva hadde livet vært uten mine 2 døtre og 2 sønner? Tenker hver dag på min beste venn som ikke får oppleve ungene sin oppvekst! Anonymous poster hash: 0451c...96a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #13 Skrevet 12. september 2015 Hadde jeg blitt invitert med på jentetur i min venninnegjeng i din situasjon, hadde jenta vært mer enn velkommen. "Barn ikke invitert"?? Nei, greit nok. Men de hadde ikke reagert på det om det var mine venner. Da hadde jenta mi og jeg gjort noe litt annet på dagen, også hadde hun lagt seg i åttetiden. Da kunne vi skravlet som venninner. Anonymous poster hash: 5cae5...7f8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #14 Skrevet 12. september 2015 Dere har rett..hun blir hjemme og jeg skal slappe av og kose meg. Trenger det så veldig,men så blir det vanskelig når jeg skal dra. Alt dreier seg om ungene..det går i ett.MEN jeg elsker livet som mamma Hva hadde livet vært uten mine 2 døtre og 2 sønner? Tenker hver dag på min beste venn som ikke får oppleve ungene sin oppvekst! Anonymous poster hash: 0451c...96a Klem til deg. De er nå heldig som har en så god mamma som deg❤️ Anonymous poster hash: 76958...e18
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #15 Skrevet 13. september 2015 Tusen Takk for gode ord! Gjør så godt jeg kan..nå blir det kino i dag med eldste jenta. Så vil jeg ta 4 åringen med på noe en annen dag..han har vannkopper og ikke helt i form. Ha en fine søndag alle sammen! Anonymous poster hash: 0451c...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå