Gå til innhold

Ville du reist til Alanya nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er demonstrasjoner og barer og restauranter brennes. Har vært der to ganger og vil reise dit neste år.

Hadde nok reist nå hvis en billett kom dalende 😊

Anonymous poster hash: 5be54...b3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nå, ikke før, ikke senere.

Anonymous poster hash: 3c720...160

Skrevet

Har vært i Alanya en gang, aldri mer!! Tyrkia har maaaaaange feriesteder som er himla mye bedre enn den byen...

Anonymous poster hash: 880f0...204

Skrevet

Ikke til selv Alanya, men en av de små landsbyene like ved, f.eks. Konakli. Det har mest med at jeg ikke liker store byer.

Anonymous poster hash: 0968c...933
Skrevet

Kommer aldri til å reise til Tyrkia.

Anonymous poster hash: 972ce...370
Skrevet

Nei 😃

Anonymous poster hash: d8241...6db

Skrevet

Nei. Kan ikke komme på en eneste grunn til at jeg noengang skulle få lyst til å besøke det landet.

Anonymous poster hash: c0d6a...4f4

Skrevet

Ikke jeg heller. Aldri.

Anonymous poster hash: 58a28...5af

Skrevet

Jeg reiser gjerne til Tyrkia igjen, men uansett aldr til Alanya.

Anonymous poster hash: 98118...02a

Skrevet

Hvis du tenker på sikkerheten er det mye heiset opp i media, det er varslede demonstrasjoner så er bare å holde seg unna sentrum. Samboeren min er på guttetur der nå, er ikke det minste redd for han.

Anonymous poster hash: 47a35...841

Skrevet

Ser at det er demonstrasjoner og barer og restauranter brennes. Har vært der to ganger og vil reise dit neste år.

Hadde nok reist nå hvis en billett kom dalende 😊

Anonymous poster hash: 5be54...b3f

Kontakt IS, de gir deg sikkert en gratis billett 👍

Anonymous poster hash: 8c790...7df

Skrevet

Vi skal til Side om 14 dager. Vet det ikke var spørsmålet ditt men.. jeg snakket med reiseselskapet og UD I går, de sier det hele er overdrevet.

Det er demonstrasjoner og påsatte branner, men de fjerne turistene og Gjør det kontrolert. Så vi drar så lenge det ikke blir noen store forandringer, men holder oss I side :)

Anonymous poster hash: 3e76f...a77

Skrevet

Jepp, vi reiser til uken og jeg gleder meg. :)

Elsker Tyrkia, dette er 8 gangen jeg drar og jeg bare elsker det, maten, varmen, menneskene +++. :D

Anonymous poster hash: 8d819...1be

Skrevet

Aldri i verden om det landet der og muslimene skal få ei krone av mine penger!

Anonymous poster hash: 8a77b...03c

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 9573c...dde

Skrevet

Aldri i verden om det landet der og muslimene skal få ei krone av mine penger!Anonymous poster hash: 8a77b...03c

Åhhh, skjerp deg!

Anonymous poster hash: 8d819...1be

Skrevet

Nei.

Har vært i Tyrkia en gang før, i Side. Var en slitsom ferie og vi bestemte oss for å ikke dra tilbake til Tyrkia. Var jo umulig å få gå i fred på gata.

Men nå ville jeg uansett ikke dratt, hvertfall ikke med barn. Mulig jeg er pysete men ønsker ikke å utsette barna mine for eventuelle uroligheter.

Men vet om mange som elsker Tyrkia også, så vi er nok bare ulike i hva vi foretrekker :) god mat var det der da!!

Anonymous poster hash: d33b3...cb3

Skrevet

Sånn generelt ville jeg ikke reist til et av Middelhavslandene i relativ nærhet til Syria akkurat nå. Jeg hadde ikke klart å bade og kose meg på en strand hvor folk kan ha skylt druknet i land bare timer før.

Anonymous poster hash: 1e32a...506

Skrevet

Ja det hadde jeg gjort. Har vært der mange ganger og synes Tyrkia er topp.

Skrevet

Eeeelsker Tyrkia ☺ Er der hvert år. Ikke i Alanya men 3 timer andre veien. Har kun vært på dagstur i Alanya. Men ja, jeg hadde nok dratt hvis du liker Alanya best.

Skrevet

Enig

Anonymous poster hash: f9d99...308

Skrevet

Har vært der 23 ganger og har familie der. 1 km unna selve sentrum ligger leiligheten vår. Demonstrasjonene her om dagen var varslet på forhånd og eneste man merket 1 km fra brannene var at det kom tåregass med vinden.

Reiser helt klart dit igjen når som helst :)

Skrevet

Aldri i verden - men Tyrkia er så langt nede på listen min fra før at jeg kommer nok aldri dit uansett. Skal før det se maling tørke.

Anonymous poster hash: 642f7...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...