Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Jeg dro til butikken som selger dem, og hadde 2200kr på konto. Cardiganen kostet 2200 før, men nå 2500kr!!!! Var det ikke dyrt nok????😁😒😞😣 Anonymous poster hash: 976dd...88b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Er verdt hverken 2200 eller 2500 spør du meg Anonymous poster hash: 77fd1...c6a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Du får kliss lik cardigan på HM, ellos eller la redoute til en brøkdel av prisen. Anonymous poster hash: b4e1a...81f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 Eeeh. Hvorfor bruke så mange penger på et plagg som er så rett opp og ned kjedelig? Anonymous poster hash: 9f248...ba4
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 Hva i huleste er vitsen med en cardigan til 2500kr?!?😱 Anonymous poster hash: eb403...489
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #6 Skrevet 11. september 2015 Jeg ville strikket en selv. Anonymous poster hash: 33ffa...5f9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #7 Skrevet 11. september 2015 Unnskyld, men en cardigan til godt over 2 000 spenn? Er du klin gal? Meanwhile in Syria... In Greece... In Turkey... Herregud. Anonymous poster hash: 63f5d...2bb
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Eller så kan du se denne ukas brennpunkt på NRK nettv, så har du kanskje lyst å bruke pengene dine på noe annet HI. Anonymous poster hash: 8982b...824
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #9 Skrevet 12. september 2015 Eller så kan du se denne ukas brennpunkt på NRK nettv, så har du kanskje lyst å bruke pengene dine på noe annet HI. Anonymous poster hash: 8982b...824 Regner med at du ikke kjøper deg noe som helst, og gir vekk alle pengene dine? Anonymous poster hash: 77fd1...c6a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #10 Skrevet 12. september 2015 Eller så kan du se denne ukas brennpunkt på NRK nettv, så har du kanskje lyst å bruke pengene dine på noe annet HI. Anonymous poster hash: 8982b...824 Regner med at du ikke kjøper deg noe som helst, og gir vekk alle pengene dine? Anonymous poster hash: 77fd1...c6a Egentlig bør hun selge boligen og bilen din også, for det finnes mennesker som ikke har mulighet til det. Så bør hun selvsagt kun spise ris for det finnes mennesker som ikke har annet. Og hun må for all del ikke benytte seg av vann i springen for det er det mange son ikke har, så hun kan jo ikke bruke det, hun er da ikke mer verdt enn andre mennesker! Anonymous poster hash: e4bc8...177
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #11 Skrevet 12. september 2015 Eller så kan du se denne ukas brennpunkt på NRK nettv, så har du kanskje lyst å bruke pengene dine på noe annet HI. Anonymous poster hash: 8982b...824 Regner med at du ikke kjøper deg noe som helst, og gir vekk alle pengene dine? Anonymous poster hash: 77fd1...c6a Klart jeg handler ting til meg selv. Men jeg er litt bevisst på verdien på ting også. Finnes veldig mange fine cardigans som koster langt mindre enn summen det er snakk om her, så jeg ville nok heller brukt av det lille jeg har til å kjøpe meg et langt billigere plagg. Eller som andre her foreslår, å strikke en lignende selv. Jeg snakker for meg og min samvittighet her, og jeg vil ikke bruke store summer på materielle ting. Da vil jeg heller ha noe billigere og i tillegg kunne bidra til at andre har det bra. Noen ganger er det ikke dumt av oss mennesker å se på hvordan mennesker har det. Vi har ikke vondt av å bli litt bevisste på hvor heldige vi er. Kanskje være litt takknemlige og ikke ta ting forgitt. Virker som HI kan trenge en liten oppvekker hvis hun bekymrer seg for at en cardigan har økt pris fra 2200 til 2500, og at tankene hennes om denne prisøkningen er så stor at hun må skrive et innlegg om det her inne. Jeg syns i alle fall det er litt viktigere ting å tenke på her i livet. Anonymous poster hash: 8982b...824
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #12 Skrevet 12. september 2015 Eller så kan du se denne ukas brennpunkt på NRK nettv, så har du kanskje lyst å bruke pengene dine på noe annet HI. Anonymous poster hash: 8982b...824 Regner med at du ikke kjøper deg noe som helst, og gir vekk alle pengene dine? Anonymous poster hash: 77fd1...c6a Klart jeg handler ting til meg selv. Men jeg er litt bevisst på verdien på ting også. Finnes veldig mange fine cardigans som koster langt mindre enn summen det er snakk om her, så jeg ville nok heller brukt av det lille jeg har til å kjøpe meg et langt billigere plagg. Eller som andre her foreslår, å strikke en lignende selv. Jeg snakker for meg og min samvittighet her, og jeg vil ikke bruke store summer på materielle ting. Da vil jeg heller ha noe billigere og i tillegg kunne bidra til at andre har det bra. Noen ganger er det ikke dumt av oss mennesker å se på hvordan mennesker har det. Vi har ikke vondt av å bli litt bevisste på hvor heldige vi er. Kanskje være litt takknemlige og ikke ta ting forgitt. Virker som HI kan trenge en liten oppvekker hvis hun bekymrer seg for at en cardigan har økt pris fra 2200 til 2500, og at tankene hennes om denne prisøkningen er så stor at hun må skrive et innlegg om det her inne. Jeg syns i alle fall det er litt viktigere ting å tenke på her i livet. Anonymous poster hash: 8982b...824 Jeg kjøpte meg sko til 5000 kr igår jeg, du hadde vel fått hjerteinfarkt du da 😆 Og forresten så kjøpte jeg vinterkåpe til min 5 år gamle datter til 1300 kr igår også 😊 Anonymous poster hash: 4d69e...891
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #13 Skrevet 12. september 2015 Eller så kan du se denne ukas brennpunkt på NRK nettv, så har du kanskje lyst å bruke pengene dine på noe annet HI. Anonymous poster hash: 8982b...824 Regner med at du ikke kjøper deg noe som helst, og gir vekk alle pengene dine? Anonymous poster hash: 77fd1...c6a Klart jeg handler ting til meg selv. Men jeg er litt bevisst på verdien på ting også. Finnes veldig mange fine cardigans som koster langt mindre enn summen det er snakk om her, så jeg ville nok heller brukt av det lille jeg har til å kjøpe meg et langt billigere plagg. Eller som andre her foreslår, å strikke en lignende selv. Jeg snakker for meg og min samvittighet her, og jeg vil ikke bruke store summer på materielle ting. Da vil jeg heller ha noe billigere og i tillegg kunne bidra til at andre har det bra. Noen ganger er det ikke dumt av oss mennesker å se på hvordan mennesker har det. Vi har ikke vondt av å bli litt bevisste på hvor heldige vi er. Kanskje være litt takknemlige og ikke ta ting forgitt. Virker som HI kan trenge en liten oppvekker hvis hun bekymrer seg for at en cardigan har økt pris fra 2200 til 2500, og at tankene hennes om denne prisøkningen er så stor at hun må skrive et innlegg om det her inne. Jeg syns i alle fall det er litt viktigere ting å tenke på her i livet. Anonymous poster hash: 8982b...824 Jeg kjøpte meg sko til 5000 kr igår jeg, du hadde vel fått hjerteinfarkt du da 😆 Og forresten så kjøpte jeg vinterkåpe til min 5 år gamle datter til 1300 kr igår også 😊 Anonymous poster hash: 4d69e...891 Får ikke hetta nei. Virker ikke som du har brukt de siste kronene på kontoen din til å kjøpe det der. HI forteller jo at hun hadde akkurat råd til denne jakken.. Anonymous poster hash: 8982b...824
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #14 Skrevet 12. september 2015 Eller så kan du se denne ukas brennpunkt på NRK nettv, så har du kanskje lyst å bruke pengene dine på noe annet HI. Anonymous poster hash: 8982b...824 Regner med at du ikke kjøper deg noe som helst, og gir vekk alle pengene dine? Anonymous poster hash: 77fd1...c6a Klart jeg handler ting til meg selv. Men jeg er litt bevisst på verdien på ting også. Finnes veldig mange fine cardigans som koster langt mindre enn summen det er snakk om her, så jeg ville nok heller brukt av det lille jeg har til å kjøpe meg et langt billigere plagg. Eller som andre her foreslår, å strikke en lignende selv. Jeg snakker for meg og min samvittighet her, og jeg vil ikke bruke store summer på materielle ting. Da vil jeg heller ha noe billigere og i tillegg kunne bidra til at andre har det bra. Noen ganger er det ikke dumt av oss mennesker å se på hvordan mennesker har det. Vi har ikke vondt av å bli litt bevisste på hvor heldige vi er. Kanskje være litt takknemlige og ikke ta ting forgitt. Virker som HI kan trenge en liten oppvekker hvis hun bekymrer seg for at en cardigan har økt pris fra 2200 til 2500, og at tankene hennes om denne prisøkningen er så stor at hun må skrive et innlegg om det her inne. Jeg syns i alle fall det er litt viktigere ting å tenke på her i livet. Anonymous poster hash: 8982b...824 Jeg kjøpte meg sko til 5000 kr igår jeg, du hadde vel fått hjerteinfarkt du da Og forresten så kjøpte jeg vinterkåpe til min 5 år gamle datter til 1300 kr igår også Anonymous poster hash: 4d69e...891 Får ikke hetta nei. Virker ikke som du har brukt de siste kronene på kontoen din til å kjøpe det der. HI forteller jo at hun hadde akkurat råd til denne jakken.. Anonymous poster hash: 8982b...824 Og det er værre fordi??? Anonymous poster hash: 77fd1...c6a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #15 Skrevet 12. september 2015 Eller så kan du se denne ukas brennpunkt på NRK nettv, så har du kanskje lyst å bruke pengene dine på noe annet HI. Anonymous poster hash: 8982b...824 Milde himmel... Slutt nå med denne skinnhelligheten. Anonymous poster hash: cf2ef...eda
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #16 Skrevet 12. september 2015 Hi her. 1. Jeg har råd til cardiganen, men hadde akkurat summen (2200kr) på kleskontoen. 2. Jeg er klar over hva som foregår rundt omkring oss, så denne mnd har vi gitt 7000kr (pluss litt til på et event i dag) til flyktninghjelp. 3. Jeg endte opp med en fra H&M til 599kr. 4. Takk for alle svar😊 Anonymous poster hash: 976dd...88b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå