Gå til innhold

Jeg tror at 99 % av alle menn kunne vært utro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i en eller annen situasjon dersom anledningen byr seg. I mine yngre dager hadde jeg forhold og onsdag med mange gifte eller samboende menn.

Dette ligger mange år tilbake og ikke noe jeg tenker tilbake på med glede.

Det var kun en gang en mann sa nei. Så de finnes 😊

Kjenner jeg ser opp til denne mannen. Håper å finne en sånn en gang 😊

Anonymous poster hash: b8344...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ...autokorrekt... ons ikke onsdag 😊😊

Skrevet

Tror alle menn kunne vært utro jeg. Kan jo hende den ene mannen bare ikke var interessert i akkurat deg. 👍😊 ikke stygt ment.

Anonymous poster hash: b2a63...82c

Skrevet

Jeg tror tallet er mye lavere. Det er også mange menn som ikke går ut en gang, som heller foretrekker å være hjemme med familien sin, og som heller ikke har mange jobbreiser osv.

At mange, kanskje til og med de fleste, kan være utro under helt bestemte omstendigheter er en annen sak, men en del av de omstendigheten hvor den enkelte ville benyttet anledningen vil antagelig aldri komme. Og det går begge veier. Jeg har hatt et utall anledninger til å være utro, men iden forholdet er godt har det aldri fristet. Hadde jeg opplevd å bli behandlet som en del her inne beskriver og så hadde en mann vartet meg opp og gitt meg masse oppmerksomhet, da hadde jeg kanskje kunne vært det likevel. Fordi at da ville omstendigheten vært en annen.

Anonymous poster hash: c88b9...3ab
Skrevet

Var på dfds i helga, var ca 10 menn som prøvde seg... Alle gifte eller opptatt... Men det brøy de seg lite om... Ville bare ha litt morro der og da...

Anonymous poster hash: 2df26...bbe

Skrevet

Alle kan vel være utro. Men for noen er terskelen høyere enn for andre...

Anonymous poster hash: d8295...945

Skrevet

I 2015 er det omtrent like mange % kvinner som er utro som menn. 100% av både menn og kvinner kan være utroe, men ikke alle er det av den grunn... Menn er ikke helt blottet for impulskontroll, og ikke alle tenker med kjønnsorganet... 

Anonymous poster hash: acc08...f39
Skrevet

Og så er det enkelte kvinner som tiltrekker kun gifte og samboende menn som er ute etter eventyr, når disse kvinnene er på byen. Har selv aldri opplevd å få masse oppmerksomhet fra opptatte menn, har heller aldri hatt forhold, ons eller elskerforhold til gifte og samboende menn, eller menn med kjæreste/"uavklarte" forhold. Har opplevd to ganger i mitt liv at opptatte menn maste etter sex, men de ble selvfølgelig avvist der og da. Jeg tror det har noe med hvilke signaler man sender ut. Har ei venninne som er jovial,, flørtende og spiller på sex hele tiden når hun prater med menn. Hun sliter med at ingen single menn er interessert i henne, men mange med kone/samboer vil gjerne ha henne som adspredelse/tømmeplass for både sæden sin og følelsene sine (klagemur - kona mi forstår meg ikke bla bla bla).

Anonymous poster hash: bfc48...f1b
Skrevet

Men ikkje 99 % av alle kvinner? Eg trur nok at kvinner og menn er like utro, om det er 50 % eller 100 % skal eg ikkje uttale meg om.

Skrevet

100% av både menn og kvinner kunne vært utro, menneskerasen er jo ikke monogam.

Anonymous poster hash: 3b9e1...0c3

Skrevet

i en eller annen situasjon dersom anledningen byr seg. I mine yngre dager hadde jeg forhold og onsdag med mange gifte eller samboende menn.

Dette ligger mange år tilbake og ikke noe jeg tenker tilbake på med glede.

Det var kun en gang en mann sa nei. Så de finnes 😊

Kjenner jeg ser opp til denne mannen. Håper å finne en sånn en gang 😊

At den ene mannen sa nei til deg, betyr ikke at han ville sagt nei til andre kvinner 😉

Skrevet

Nei, enkelte mennesker har høy moral, drikker ikke alkohol eller tar andre rusmidler og heller ikke er spontane. Kan ikke si at absolutt alle har anlegg til å pule rundt.

Skrevet

Nei, enkelte mennesker har høy moral, drikker ikke alkohol eller tar andre rusmidler og heller ikke er spontane. Kan ikke si at absolutt alle har anlegg til å pule rundt.

Jo, alle mennesker har anlegg til å være utro. Moral og spontanitet spiller selvsagt inn på hvor mye som skal til før en velger å være utro, og enkelte mennesker er heldige og havner aldri i slike situasjoner. Tilfeldigheter etter min mening. Gitte situasjoner kan få begjær, kjærlighet eller andre sterke følelser til å seire over moralen. Fra naturens side er vi ikke skapt monogame, det er en norm vi har tvunget på oss selv.

Skrevet

Jo, alle mennesker har anlegg til å være utro. Moral og spontanitet spiller selvsagt inn på hvor mye som skal til før en velger å være utro, og enkelte mennesker er heldige og havner aldri i slike situasjoner. Tilfeldigheter etter min mening. Gitte situasjoner kan få begjær, kjærlighet eller andre sterke følelser til å seire over moralen. Fra naturens side er vi ikke skapt monogame, det er en norm vi har tvunget på oss selv.

Siikert noe du bruker som unnskyldning for å pule rundt "jeg er ikke skapt monogam og kan ikke noe for det". Typisk ansvarsfraskrivelse.

Skrevet

sikkert mange som har anlegg for å være utro ja, men jeg tror at det finnes forhold som er sterke nok til å droppe den dritten også. Selv har jeg en fortid med en eks gjennom fem år, hvor jeg var utro en rekke ganger (aner ikke hvorfor jeg var en sånn komplett idiot). Han fant det aldri ut (meg bekjent i alle fall), og det ble slutt av helt andre grunner. Eller, jeg visste vel med meg selv at jeg ikke kunne være sammen med han resten av livet med en så stygg hemmelighet. Nå har jeg derimot funnet mannen i mitt liv, og jeg har blitt mor til to nydelige barn. Og ALDRI i livet om jeg kunne funnet på å gjøre noe så dumt som å være utro mot han.

Anonymous poster hash: f144a...b36

Skrevet

Alle som kan ha sex kan selvsagt være utro. Terskelen som må forseres er imidlertid høyst varierende.

For noen er den høy av moralske og empatiske årsaker eller ens oppfattelse av betydningen av sex. For andre er den lav av de samme grunner.

De som lett lar seg sjarmere og blir betatt av andre vil være i større fare for å trå over de neste hindrene enn de som i utgangspunktet ikke lar seg sjarmerer like lett fordi de moralske hindrene ikke utfordres i samme grad.

Jeg tror vel Hi tar litt hardt i med 99%, men at en stor andel både kan og er utro når premissene i situasjonen tillater det stemmer helt sikkert

Anonymous poster hash: f16a2...ccf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...