Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Jeg har vært hos legen i dag med det jeg trodde var en hemoroider som ønsket å ta verdensherredømme der nede. Det viste seg at det er en marisk som er fryktelig stor, og legen henviste meg til dykehuset for fjerning. Nå har jeg googlet litt da, dum som jeg er, og er litt engstelig... Er det noen her som har gjort det? Gikk det fint? Hadde du komplikasjoner i etterkant? Anonymous poster hash: 44eea...c41
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #2 Skrevet 12. september 2015 Inn og ut samme dag. Ingen komplikasjoner. Svei litt i ett par dager og var litt vondt og sitte. Det verste var vel at det var meget kleint i stolen under operasjon 😅 Helsigvis en morsom lege som gjorde stemningen litt lettere. Lykke til! Anonymous poster hash: af121...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå