Gå til innhold

Noen med PMS her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig med PMS. -Selvmordstanker, smerter i magen, slapphet og sinne, mye sinne og irritasjon.. Og dette holder da på i to uker før mensen. Hva kan man gjøre?

Anonymous poster hash: c5f69...b98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er forskjellen på PMS og PMDD? Laget en tråd om PMDD i stad da jeg ønsker å vite mer om det. Har en i nær familie som sliter med det. Hun får p sprøyte (tror jeg) for ikke å få mensen og går på antidepressiva, men ønsker å sterilisere seg.

Anonymous poster hash: bbfdd...015

Skrevet

Hva er forskjellen på PMS og PMDD? Laget en tråd om PMDD i stad da jeg ønsker å vite mer om det. Har en i nær familie som sliter med det. Hun får p sprøyte (tror jeg) for ikke å få mensen og går på antidepressiva, men ønsker å sterilisere seg.

Vet ikke hva PMDD er engang jeg😮

Skrevet

Det er visst noe litt mer alvorlig enn PMS. Innebærer selvmordstanker og depresjoner osv. før og under menstruasjon..

Skrevet

Det er visst noe litt mer alvorlig enn PMS. Innebærer selvmordstanker og depresjoner osv. før og under menstruasjon..

Skrevet

Har hatt PMS. Jævlig. Greide nesten ikke å ta meg av ungene i dagene rett før mensen. Følte at underlivet var i en skrustikke og evig sus i hodet. Var så ille at jeg begynte å selvmedisinere med alkohol. Skjønner at det kan føre til selvmordstanker, selv om jeg ikke var der....

Vendepunktet kom da jeg ble uventet gravid i en alder godt over 40. To år siden jeg fødte, og PMSen er helt borte.

Anonymous poster hash: 851f2...6a1

Skrevet

Jeg sliter veldig med pms. Jeg er helt forferdelig de dagene det er verst, og jeg har jo ikke lyst å være sånn. Likevel klarer jeg virkelig ikke å beherske meg. Går mest utover mannen ved at jeg blir sint for alt og ingenting. Noen som vet hva man kan gjøre for å bli bedre? 😨

Anonymous poster hash: d25d7...e38

Skrevet

Jeg er plaget med det, og det er slitsomt! Har det bare noen dager før mensen da, heldigvis for dem rundt meg..Og det er ikke så gale som det du beskriver!

Anonymous poster hash: e93f7...a6d

Skrevet

Jeg var plaget med det før jeg la om kostholdet og slanket meg mye. Vet tymme damer også har pms altså, men hos meg var det det som gjorde det bedre.

Anonymous poster hash: fdaef...608

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...