Gå til innhold

Hvordan forklare mannen at han er helt på viddene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen tenner ikke lenger på meg fordi jeg ser sliten ut, prioriterer ikke meg selv, er ikke alltid fint sminka osv. Men når i helvete skal jeg få tid og ork til det? Her går mannen arbeidsledig og søker jobber, men får ikke napp. Bruker ikke så mye tid på å søke da det ikke er så mange jobber å søke på her vi bor. Jeg tar ALT av husarbeid siden jeg visst er i permisjon, følger ungene på alle aktiviteter, kamper, treninger året rundt, lager så å si alle måltider. Jeg er i tillegg syk (ME) og skal egentlig ikke stresse og anstrenge meg slik jeg gjør. Så jeg har ikke ork i hele verden å sminke meg og dolle meg opp for mannen. Jeg har sexy undertøy, dusjer hver dag, går med dongeri/skjørt/kjoler, så ingen joggebukser og hår i knute her. Men jeg er ikke noe "sexy" til hverdags. Hvordan forklare ham at jeg verken har tid eller ork til å være sexy? Frustrerende med så å si null sex fordi mannen ikke tenner... Jeg tenner på ham både i joggis, arbeidsklær, bokser og pendress. Det er mannen jeg tenner på, ikke klær og utseendet.

Anonymous poster hash: 8590e...cfa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det han kommer med er en unnskyldning for at han sjøl ikke funker som mann - det er bare veldig stygt å legge det på deg og bryte deg ned med det. Du får vurdere om han er ei dødvekt du gidder å ha.

Skrevet

Fortell ham at du trenger litt "deg-tid" og be ham hjelpe deg.

Fortell at du er utbrent og at du ikke klarer det hele selv.

Hvis han er en ordentlig mann, så stiller han opp!

Så kan du få deg litt ro, og dolle deg opp det du vil

Anonymous poster hash: 3824d...fd9

Skrevet

Jøss, jeg hadde ikke tent på en slik slabbedask om han nå skulle vært den kjekkeste mann på jorda.

Anonymous poster hash: b1fc4...0ba

Skrevet

Du trekker ham etter kjønnshårene til familievernkontoret. Og så forteller du ham at du ikke tenner på guttevalper. Vil han bedre sexlivet deres så får han begynne å vise at han er Mann og gjøre sin del av ansvaret for familien. Siden du er syk og han ikke er det, begge "går hjemme", så burde han ta mer enn deg av husarbeid og annet ansvar i hjemmet (siden han bruker lite tid på jobbsøking).

I tillegg bør han gjøre mer for å få seg en jobb, gå aktivt ut for å oppsøke bedrifter, melde seg på et vikarbyrå - hva som helst.

DU må stille krav til ham! Fvk asap!

Og du - vil han ikke så har du det bedre uten ham.

Anonymous poster hash: 1a967...e4e
Skrevet

Æsj, arbeidsledige menn, finnes ikke noe mere usexy enn det 😜

Anonymous poster hash: 8becf...ae3

Skrevet

Takk for alle svarene. Det varmet.

Anonymous poster hash: 8590e...cfa
Skrevet

Jeg tror ikke at det handler om at du ikke er flott nok, men at han innerst inne føler seg utilstrekkelig og istedet for å ta tak i ting og dra sin del av lasset, hakker han på deg for å hevde seg og dermed føle seg bedre. Og siden han gjør ingenting og du gjør alt er dette vel det eneste han kan "ta deg på" og som attpåtil er subjektivt og dermed vanskelig for deg å motbevise.. Uansett bør du umiddelbart kreve en arbeidsfordeling i hjemmet, sett dere ned og lag en liste. F.eks slik at den ene uken har du ansvar for matlaging og husvask mens han har ansvar for klesvask og å følge unger på trening etc og så er det omvendt neste uke. Hvis han ikke er villig til det, synes jeg at du bør rett og slett dra på husmorferie med minsten og la mannen være alene igjen med ansvar for barn og hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...