Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Hei, Jeg har en mor som har blødd neseblod hver eneste natt i 2 måneder nå, jeg fikk vite det for noen dager siden og ba henne bestille legetime med en gang, og har fått time til uka. Er veldig bekymret, noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 92755...cd4
Meg og alle gutta Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Aner ikke, men sønnen min blør ofte også neseblod om natten. Han er aktiv, I fin form ellers og spiser godt så har egentlig bare tenkt at han peller seg i nesa om natten eller noe. Ihvertfall ikke mistenkt at det kan være noe alvorlig. Er moren din frisk ellers da?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Hun bør kutte kraftig ned på saltinntaket. Jeg hadde et problem med neseblødninger før. Har ikke blødd neseblod etter at jeg la om kostholdet. Det er dessuten sundt for resten av kroppen også.... Anonymous poster hash: f04ce...deb
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 Gå og få sjekka blodtrykket ditt!! Anonymous poster hash: 40a92...f34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå