Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Anonymous poster hash: 566c7...2a2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Har en datter på 18 som heter det, synes det er kjempefint selvsagt Kjenner forøvrig flere flotte Thea'er Anonymous poster hash: f3c62...4e9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Har en nydelig tulle på 2 år som heter det, min oldemor het det også. Elsker det. Anonymous poster hash: 459b4...bdc
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 I mitt fylke var det toppnotert for 5 år siden, så jeg føler det litt oppbrukt Anonymous poster hash: 0db08...638
☆☆☆ Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 (endret) Mi oldemor Thea heitte eigentleg Dorthea, likar heile namnet best. Endret 11. september 2015 av ★
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #6 Skrevet 11. september 2015 Ikke ett navn jeg kunne tenke meg å bruke på mitt barn,men syns navnet er fint Anonymous poster hash: 5707b...0a5
Mamma til 2 søte Skrevet 11. september 2015 #9 Skrevet 11. september 2015 Fint navn men veldig vanlig på jenter som er 5-10 år nå.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #11 Skrevet 11. september 2015 For vanlig for min smak. Kjenner veldig mange som heter Thea, både barn og voksne. Anonymous poster hash: a7735...502
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #12 Skrevet 12. september 2015 Oppbrukt Anonymous poster hash: d80f4...40a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå