Gå til innhold

Hva synes du om navnet Thea?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 566c7...2a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en datter på 18 som heter det, synes det er kjempefint selvsagt :)

 

Kjenner forøvrig flere flotte Thea'er :)

 

Anonymous poster hash: f3c62...4e9

Skrevet

Har en nydelig tulle på 2 år som heter det, min oldemor het det også. Elsker det.

 

Anonymous poster hash: 459b4...bdc

Skrevet

I mitt fylke var det toppnotert for 5 år siden, så jeg føler det litt oppbrukt

 

Anonymous poster hash: 0db08...638

Skrevet (endret)

Mi oldemor Thea heitte eigentleg Dorthea, likar heile namnet best.

Endret av ★
Skrevet

Ikke ett navn jeg kunne tenke meg å bruke på mitt barn,men syns navnet er fint :)



Anonymous poster hash: 5707b...0a5
Skrevet

Fint navn men veldig vanlig på jenter som er 5-10 år nå.

Skrevet

For vanlig for min smak. Kjenner veldig mange som heter Thea, både barn og voksne.

 

Anonymous poster hash: a7735...502

Skrevet

Oppbrukt

 

Anonymous poster hash: d80f4...40a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...