Nyttårs barn Skrevet 11. september 2015 #26 Skrevet 11. september 2015 Jeg går ut fra at du har tariff? Det er vel rundt 440-450 000 i året, og det synes jeg er helt greit med fire års høyere utdanning og fire års ansiennitet, jeg. Skal du opp i lønn som lærer, må du nok bytte beite. Anonymous poster hash: 4048e...edb Eller ta en master, da år du fort opp 100000 i lønn... Anonymous poster hash: abfb8...085 nope... jobber med mange som har master som ikke tjener dette selv med master (offentlige vel og merke) .... Anonymous poster hash: 7cf25...1e3 Jobber du som lærer og tar en master i faget så blir du vel lektor og gjør et solid lønnshopp. Ja, du blir lektor, hvis grunnutdanningen er riktig. Lektor med fire års ansiennitet skal minimum tjene kr 483k. Anonymous poster hash: 776f2...21b Nemlig. Lektor med tillegg har jo en solid lønn i full stilling.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #27 Skrevet 11. september 2015 Jeg går ut fra at du har tariff? Det er vel rundt 440-450 000 i året, og det synes jeg er helt greit med fire års høyere utdanning og fire års ansiennitet, jeg. Skal du opp i lønn som lærer, må du nok bytte beite. Anonymous poster hash: 4048e...edb Eller ta en master, da år du fort opp 100000 i lønn... Anonymous poster hash: abfb8...085 nope... jobber med mange som har master som ikke tjener dette selv med master (offentlige vel og merke) .... Anonymous poster hash: 7cf25...1e3 Jobber du som lærer og tar en master i faget så blir du vel lektor og gjør et solid lønnshopp.Ja, du blir lektor, hvis grunnutdanningen er riktig. Lektor med fire års ansiennitet skal minimum tjene kr 483k. Anonymous poster hash: 776f2...21b Nemlig. Lektor med tillegg har jo en solid lønn i full stilling. Jeg skal levere masteren min neste år, og vil da gjøre et lite hopp, til ca 600 000,-. Endelig en i nærheten av anstendig lønn for all den jobbinga! Anonymous poster hash: 776f2...21b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #28 Skrevet 12. september 2015 Jeg jobber som førsteamanuensis og forsker ved et universitet. Jeg har da utbetalt 27000 netto i mnd. Min mann har master og fast jobb, har ca det samme som deg hi i mnd. Utdanning er virkelig ikke alltid nøkkelen til høy lønn. Anonymous poster hash: d260c...e89
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #29 Skrevet 12. september 2015 Jeg jobber som førsteamanuensis og forsker ved et universitet. Jeg har da utbetalt 27000 netto i mnd. Min mann har master og fast jobb, har ca det samme som deg hi i mnd. Utdanning er virkelig ikke alltid nøkkelen til høy lønn. Anonymous poster hash: d260c...e89 Nå snakket hi om brutto og ikke netto. Anonymous poster hash: 5ed09...36e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #30 Skrevet 12. september 2015 Jeg går ut fra at du har tariff? Det er vel rundt 440-450 000 i året, og det synes jeg er helt greit med fire års høyere utdanning og fire års ansiennitet, jeg. Skal du opp i lønn som lærer, må du nok bytte beite.Anonymous poster hash: 4048e...edb Eller ta en master, da år du fort opp 100000 i lønn...Anonymous poster hash: abfb8...085 nope... jobber med mange som har master som ikke tjener dette selv med master (offentlige vel og merke) ....Anonymous poster hash: 7cf25...1e3 Jobber du som lærer og tar en master i faget så blir du vel lektor og gjør et solid lønnshopp.Ja, du blir lektor, hvis grunnutdanningen er riktig. Lektor med fire års ansiennitet skal minimum tjene kr 483k.Anonymous poster hash: 776f2...21b Nemlig. Lektor med tillegg har jo en solid lønn i full stilling. Jeg skal levere masteren min neste år, og vil da gjøre et lite hopp, til ca 600 000,-. Endelig en i nærheten av anstendig lønn for all den jobbinga!Anonymous poster hash: 776f2...21b hvor mange år videreutdanning tilsvarer det? Anonymous poster hash: 58988...04c
Nyttårs barn Skrevet 12. september 2015 #31 Skrevet 12. september 2015 Jeg går ut fra at du har tariff? Det er vel rundt 440-450 000 i året, og det synes jeg er helt greit med fire års høyere utdanning og fire års ansiennitet, jeg. Skal du opp i lønn som lærer, må du nok bytte beite.Anonymous poster hash: 4048e...edb Eller ta en master, da år du fort opp 100000 i lønn...Anonymous poster hash: abfb8...085 nope... jobber med mange som har master som ikke tjener dette selv med master (offentlige vel og merke) ....Anonymous poster hash: 7cf25...1e3 Jobber du som lærer og tar en master i faget så blir du vel lektor og gjør et solid lønnshopp.Ja, du blir lektor, hvis grunnutdanningen er riktig. Lektor med fire års ansiennitet skal minimum tjene kr 483k.Anonymous poster hash: 776f2...21b Nemlig. Lektor med tillegg har jo en solid lønn i full stilling. Jeg skal levere masteren min neste år, og vil da gjøre et lite hopp, til ca 600 000,-. Endelig en i nærheten av anstendig lønn for all den jobbinga!Anonymous poster hash: 776f2...21b hvor mange år videreutdanning tilsvarer det? Anonymous poster hash: 58988...04c Hvis du i utgangspunkteter adjunkt med tilegg, så tilsvarer det to år til. Men en master er et fulltidsstudium og ikke alle vil klare det på normert tid sammen med full jobb.
nasse nøffen Skrevet 12. september 2015 #32 Skrevet 12. september 2015 (endret) Som sykepleier er det ingen vits å ta en mastergrad ( lønnsmessig) Vi får ikke økt lønn. Vi får det samme som en med videreutdanning får da. SÅ en blir jo spesialsykepleier, men tittelen master har ikke noe for seg. Dette er sykehus Endret 12. september 2015 av nasse nøffen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå