Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Samboer har to sjefer, en mann og hans kone. Mannen sitter for det meste på kontoret, kona er den som prater med folk og gir beskjeder osv. For noen dager siden fikk jeg time på sykehuset akutt pga sjans for prematur fødsel (det gikk heldigvis bra, ingen fare!), jeg hadde store smerter og et familiemedlem måtte kjøre meg dit imens samboeren min måtte levere eldste i barnehagen. Ikke nubbesjans for at jeg kunne levere barnet vårt i barnehagen, klarte såvidt å stå på bena. Jeg leverer normalt sett. Han ga beskjed til sjefen, og imens jeg var på sykehuset leverte han i barnehagen og dro til jobb så fort som mulig, men han ble litt forsinket. Da han kom på jobb fikk han høre med en frekk tone av en sur arb.giver at han sikkert visste at jeg skulle på sykehuset for flere dager siden. Men det var jo akutt? Han fikk forklart hva som skjedde, og fikk bare åja. Ikke noe om det gikk bra osv. Sånn er de hver gang det er noe, er det normalt eller, at sjefene er så sure hvis det skjer noe akutt? Han har ikke ansvar for noe stort, og klarte å ta igjen alt arbeidet da han kom på jobb.. Anonymous poster hash: 1790c...13f
Førstemann Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Selvfølgelig ikke normalt. De aller fleste opptrer da med normal høflighet, sjef eller ei. God bedring forresten:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Nei, men det er heller ikke normalt å kommunisere så talentløst. I en sånn situasjon informerer man selvfølgelig om at det er oppstått noe akutt umiddelbart. Anonymous poster hash: d0b96...151
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå