Gå til innhold

Ny konkurranse: Vinn Junior-Geni!

Anbefalte innlegg

Gjest Hanne Mari
Skrevet

Klart for ny konkurranse! 

Denne gangen kan du vinne dette spillet: post-861550-0-75994300-1441960978_thumb.jpg

Jeg har to stykker, og trekker da ut tilfeldige personer av de som deltar som vinner spillet. For å delta poster du i denne tråden. Men hva skal du poste?

Jo! Konkurransen går ut på å gi andre tips til hvordan de kan organisere ting hjemme. På badet, på kjøkkenet eller på barnerommet, hva gjør du for å gjøre det mest mulig greit å holde orden? Post gjerne bilder også, men vinnerne blir trukket tilfeldig, så det er ikke en nødvendighet.

Det blir sannsynligvis laget en artikkel om alle tipsene.

Du kan poste som anonym også, men da godkjenner du at jeg kan sjekke hvilket nick som står bak hvis du vinner, sånn at jeg kan ta kontakt med deg.

Konkurransen avsluttes om en uke, altså fredag 18. september.

Lykke til! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kurvsystem på det meste og har masse kurver/bokser og skuffeinnsatser i skuffer og hyller.

Det er lettere å holde orden i småting om alt har sin egen lille boks å bo i.

I gangen har ungene hver sin kurv til luer, votter og ullsokker og en til gensere og fleece, samt at vi foreldre har en kurv hver til skjerf og hansker.

I kjøkkenskapene er alt i egne beholdere med navn på innholdet på. Og alt er alfabetisert.

Skrevet

Mine støvletter tok mye gulvplass i gangen her, så keg kjøpte en stang på kjøkkeneavdelingen på IKEA masse S kroker og papirklemmer hang den opp i gangen og hang opp støvettene mine langs ene veggen fikk masse ekstra gulvplass og mye færre hybelkaniner.

Skrevet

Mitt beste tips er å oppbevare grønnsaker i bioavfallsposer i kjøleskapet. Da får de puste, og blir ikke så fort dårlig.

Skrevet

På det ene barnerommet er det en IKEA dagseng (hemnes?). Den er genial! Enkeltseng, men kan trekkes ut til dobbeltseng. Også har den skuffer under som brukes til oppbevaring av leker. Super utnyttelse av plassen :)

Anonymous poster hash: 012bf...6d5

Skrevet

Jeg bruker skoesker, spesielt størrelsen til barnesko, oppi skuffer. Praktisk å ha babysokker, skille mellom ankelsokker og vanlig sokker til voksen, osv. Brukes som romdeler.

Skrevet

Våre ting har faste plasser,bokser,hyller. Har vi brukt noe,legges det tilbake på rett sted når vi er ferdig. Har man f.eks gredd håret i stua(flokete datter som avledes av barnetv), tar førstemann som skal på do med seg børsten tilbake igjen. Slik gjør vi i alle rom. Har man hentet noe fra et annet rom,tar man det med og legger på plass om man skal fra et rom til et annet. Sånn klarer vi å alltid ha det ryddig. Det gjør det lettere å holde det rent også. Går raskt å vaske over overflatene når det ikke er rot i veien :-)

Tilogmed minsten på 2 skjønner dette systemet,og er veldig flink til å passe på at biler går i bilkassa,lego i legokassa osv :-)

Vi rydder alltid opp etter en aktivitet før vi starter med en annen.

Skrevet

Man kan bruke kallax hylle fra ikea som skoskap. Har 25 rom som også har plass til vinterstøvler.

Skrevet

Beste tips: Logg deg av disse sidene og bruk tiden på huset.

Anonymous poster hash: c21a6...077
Skrevet

Stor skuffe under senga til eldstemann og flere fine esker i hyllene som alt rotet forsvinner i. Supereffektivt! Det er jo absolutt aldri ryddig i skuffa og eskene, men det får så være. Ellers forsøker vi å rydde bort leker fra en aktivitet før vi begynner på neste, og plukker med oss ting på veien fra et rom til et annet.

Skrevet

Til de yngste har jeg skrevet ut bilder av lego, barbie, biler, perlekjeder, blyanter osv og laminert dem før de er klistret opp på den boksen, skuffen eller skapet de hører til i. Da går det fort å rydde også sammen med små gjester og alle skjønner hvor alt skal være. 

Skrevet

Man kan bruke kallax hylle fra ikea som skoskap. Har 25 rom som også har plass til vinterstøvler.

Smart :)

Anonymous poster hash: dcf29...630

Gjest Hanne Mari
Skrevet

Da har jeg foretatt en trekning! (Den blir forresten foretatt via Random.org på nett.

Vinnerne ble to med ganske likt nick denne gangen:

Mamma'n til godgullet og mamma'n til 2:)

Jeg sender dere PM og får adressene deres, så kommer spillet i posten! Takk til alle for deltagelsen, det blir flere konkurranser fremover! :)

Skrevet

Da har jeg foretatt en trekning! (Den blir forresten foretatt via Random.org på nett.

Jeg sender dere PM og får adressene deres, så kommer spillet i posten! Takk til alle for deltagelsen, det blir flere konkurranser fremover! :)

Så gøy! Tusen takk :-)

Skrevet

Hurra! Tusen hjertelig :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...