Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Trodde ultermin var noe av det sikreste? Men den jeg har fått er det helt umulig at stemmer, skiller drøyt 14 dager.. Det er da jeg blir nervøs i forhold til å gå på overtid, en uke på overtid i forhold til ultermin vil si to-tre i forhold til det jeg vet må stemme. Noen som har vært borti dette selv? Vil de høre på meg på sykehuset? Anonymous poster hash: 2c455...229
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Hvorfor er det umulig? Anonymous poster hash: fb784...d0c
VictoriaS Skrevet 12. september 2015 #3 Skrevet 12. september 2015 Kan være umulig pga at hun vet når hun har hatt sex.. Hvor langt i svangerskapet er du kommet ca? Kanskje skal du på UL flere ganger, og får dobbeltsjekket ULtermin da. Hos meg bommet den første UL legen med en uke. Dette ble rettet opp, til datoen jeg hele svangerskapet hadde vært sikker på, ved neste UL..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #4 Skrevet 12. september 2015 Jeg var også sikker. Termin var avvikende med 10 dager. Så jeg må ha hatt to EL. Det var første mens etter SA så det var ikke umulig sa jordmor. Anonymous poster hash: 23445...76e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Ja, er nettopp det. Vet jo at vi ikke har hatt samleie etter en viss dato, og 14 dager er litt vel lenge for svømmerene å leve... Regnet også på det i går, og da ville befruktningen etter ultermin ha skjedd ca 4 dager før jeg fikk en sterk positiv graviditetstest. Tar det opp med jordmor og de på sykehuset, har heldigvis tett oppfølging pga forrige svangerskap. HI Anonymous poster hash: 2c455...229
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #6 Skrevet 12. september 2015 Ja, er nettopp det. Vet jo at vi ikke har hatt samleie etter en viss dato, og 14 dager er litt vel lenge for svømmerene å leve... Regnet også på det i går, og da ville befruktningen etter ultermin ha skjedd ca 4 dager før jeg fikk en sterk positiv graviditetstest. Tar det opp med jordmor og de på sykehuset, har heldigvis tett oppfølging pga forrige svangerskap. HI Anonymous poster hash: 2c455...229 Men husk at flere faktorer spiller inn, da. Det befruktede eget kan bruke ganske lang tid på å feste seg, og siden vi snakker om biologi kan en ikke forvente at fosterene utvikler seg i identisk tempo. Selv vi med ivf (vi vet befruktningsdato og satt inn blastocyst) ble flyttet på ved UL. Anonymous poster hash: fb784...d0c
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Ja, er nettopp det. Vet jo at vi ikke har hatt samleie etter en viss dato, og 14 dager er litt vel lenge for svømmerene å leve... Regnet også på det i går, og da ville befruktningen etter ultermin ha skjedd ca 4 dager før jeg fikk en sterk positiv graviditetstest. Tar det opp med jordmor og de på sykehuset, har heldigvis tett oppfølging pga forrige svangerskap. HI Anonymous poster hash: 2c455...229 Men husk at flere faktorer spiller inn, da. Det befruktede eget kan bruke ganske lang tid på å feste seg, og siden vi snakker om biologi kan en ikke forvente at fosterene utvikler seg i identisk tempo. Selv vi med ivf (vi vet befruktningsdato og satt inn blastocyst) ble flyttet på ved UL. Anonymous poster hash: fb784...d0c Det er bare bullshit enkelte jordmødre kommer med, at fosteret ligger i dvale. Bare tull De aller fleste blir satt tilbake, regner med fordi det er billigere for staten å ikke sette i gang 10 dager etter menstermin. Det går da virkelig ikke an at man får annen termin ved ivf! I alle andre land måler de forresten i uke 12-14, da det er det sikreste ifølge forskning. I Norge venter man til uk 19 fordi da er det for sent å ta abort hvis det er feil kjønn og sånt. Idiotisk spør du meg. Her kom gutt nr 1 3 dager etter UL-termin, med fullstendig forkalket morkake, skrukkete og overmoden, med lange negler. Var tydelig at min termin stemte. Anonymous poster hash: 4df20...c61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå