Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Mannen viser lite interesse for meg. Han vil helst spille pc hele dagen, og samtidig ha det perfekte liv med kone og barn. Vel, han har det perfekte liv. Når han er hjemme fra sjøen, så spiller han pc. Jeg er blid hele dagen for at barnet ikke skal se at noe er galt og mannen tror vi er veldig lykkelige. Sannheten er desverre at jeg er såret og ulykkelig. Når vi har sex, så klarer han ikke å komme inni meg. Han sier at det er fordi han har runket for mye, men det gjør allikevel at jeg føler meg lite attraktiv. Han tar ikke initiativ til sex, men sier det er min feil fordi jeg aldri tar initiativ. De gangene jeg har hintet frempå om sex, så har han avvist meg fullstendig. Han ligger heller i senga å runker enn å ha sex med meg. Jeg føler vi er mer kompiser enn kjærester. Prøver jeg å ta det opp med han, så avfeier hn meg og ber meg slutte å mase, for vi har det bra. Syns han. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil jo ikke avslutte forholdet, men vet ikke hvor lenge jeg orker dette. Nå er humøret mitt slik at jeg faktisk ikke klarer å smile til han. Eller prate med han. Og jeg vet ikke om jeg tørr å si noe til han denne gangen, for han sier med en gang at vi har det bra og det jeg føler er feil. Videre sier han at grunnen til manglende sex og nærhet er meg. Det er min feil at han har mistet lysten. Anonymous poster hash: c7dad...358
oslofrk Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Ta deg selv på alvor! Parterapi, familievernkontor eller flytt - NÅ! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Han innrømmer i det minste å være en runkegutt. Runkegutter har ofte det problemet at ingen vagina strammer nok til å klare å gi dem utløsning. Ikke ta deg nær av det - det er IKKE din feil. Men usj, så udelikat å ha en runkegutt... Jeg vil si du må sette foten ned, men jeg skjønner på en måte hvor vanskelig det er, for jeg er i en lignende situasjon mtp sette foten ned (vi har helt andre problemer enn dere da). Men VI MÅ sette foten ned. Hva med å bestille time hos parterapeut ol., og ikke si til ham hva det er, og bare si det er noe du har funnet på at dere skal finne på sammen? Jeg har egentlig ingen gode forslag, jeg gjør jo ikke noe med smørja selv her hjemme, så... Anonymous poster hash: 0eba0...cff
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 Det med runkinga er nok sant. Enkelte menn blir så vant til egen runketeknikk at det blir det beste for dem. Veldig dumt når man lever i et samliv da. Men jeg tenker at dette kan man nok klare å gjøre noe med. For ham er jo den enkle måten å bare fortsette slik han gjør. Men det er jo ikke bra for parforholdet. Han må trene på nærhet og sex med deg. Lære seg å utforske sin seksualitet sammen med deg. Du skal jo ikke måtte leve ensom og alene i et forhold. Såklart tror han dere har det bra når han har det bra. Dette er et sånt typisk tilfelle hvor kvinnen til slutt drar, og mannen sitter igjen som et spørsmålstegn og mener at ingenting tydet på at noe var i veien. Det eneste andre du kan gjøre er å få opp øynene hans for hvordan du har det. Å snakke med ham nytter tydeligvis ikke. Kanskje du kan skrive ham et brev. Det råder jeg egentlig alle par som sliter litt til å gjøre. Da får man satt ord på ting uten å bli avbrutt og uten at det utarter seg til en krangel. Du får formulert deg i fred og får forklart hvordan du har det og hvilke tanker du sitter med. Si hva du drømmer om og hvordan du ønsker at dere skulle ha det. Kom med forslag til forbedringer hos dere begge og hva dere kan jobbe med sammen for å løse dette. Han får lese dette i fred, får tenkt seg om, og komme ned svar når han er klar. Håper det ordner seg for dere. Lykke til Anonymous poster hash: 18743...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå