Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Var hos en gynekolog på sykehuset som sjekket leie til babyen. 7 uker til termin omtrent. Han kjente med hendene utenpå magen og så på innvendig ultralyd og sa at babyen ligger i seteleie. Og at den ligger "godt nedi der", han sa ikke festet, men godt nedi der. Bekkenet altså. Men babyen kan vel fortsatt snu seg? Hva hvis babyen fester seg i seteleie? Anonymous poster hash: 83cdb...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå