Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 Hva er den beste måten å ta sitt eget liv på? Piller? Hvor mange og sterke trengs i så fall? Jeg har ikke tilgang til narkomane der jeg kan kjøpe piller så må ta det jeg får tak i, men er veldig redd for at jeg skal overleve om jeg først gjennomfører. Jeg tenker på barna, vil ikke at de skal måtte forholde seg til meg om jeg blir grønnsak. Og jeg vet at de vil faktisk få det bedre uten meg, er oppvokst uten mor selv og har aldri savnet henne. Anonymous poster hash: 697ef...474
Gjest Kira Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Kjære Hi, Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på forumet. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige. Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Kira
Anbefalte innlegg