Gå til innhold

Er dette normalt i et forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi går aldri ut å spiser, aldri kino, aldri konsert. Fordi samboer ikke vil. Vi går av og til ut sammen med venner, da blir det ALLTID krangel når han har fått noe innabords. Jeg er kjedelig, han elsker meg ikke lenger bl.a. Dette mener han ikke når han er edru. Han klager på at jeg er dårlig med husarbeid, men er ikke så mye bedre selv.... Jeg føler meg tappet for energi. Det er liksom bare negativitet. Hvordan komme seg oppå? Og ja, for å ikke glemme han sier han ALDRI vil gifte seg. Usikker på om det er pga jeg er den jeg er eller om han ikke vil geberelt. Han sier han ikle synes det er vits i dagens samfunn.

Anonymous poster hash: 32acf...f0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke normalt. Ikke normalt i et godt forhold der man har respekt for hverandre og er glad hverandre ihvertfall.

Anonymous poster hash: e0e0a...75c

Skrevet

Øh, på hvilken planet er dette normalt?! Det han sier i fylla er det han mener ellers også, han bare sier det ikke høyt. Her virka det ikke som det var mye kjærlighet nei. Rasshøl. Finn deg en ny mann som elsker deg du, det fortjener du!

Anonymous poster hash: 7187f...cd9
Skrevet

Normalt for et dårlig forhold kanskje...

Han høres litt deprimert ut... Siden han ikke vil noe. Men ikke sikkert han ser det selv.

Har to måter dere kanskje kan fikse dette.

1. Parterapi

2. Selv-parterapi

Skal forklare litt om nr. 2:

Skriv et brev til ham. Først skal du fortelle hvordan du har det, og hva du føler når han behandler deg slik. Hva gjør deg sint? Hva gjør deg lei deg? Så skal du be om unnskyldning for egne dårlige handlinger. Kom så med ønske for hvordan du vil at dere skal ha det sammen, og med forslag til hvordan dere kan få det slik. Si noe om hva du liker ved ham og hva som gjorde at du falt for ham.

Kan skrives i brev, på sms, e-post eller uansett. La ham lese alene. Så kan dere prate sammen når han har fått tenkt seg om.

Brev er bra, for da får du satt ord på ting uten å bli avbrutt. Du får formulert deg tydeligere. Og dette gir mindre sjangs for at det ender med krangel. Han får tid å bearbeide og tenke seg om.

Verd et forsøk ;)

Har reddet mitt forhold flere ganger når det har begynt å hangle. Brevene har også lært oss å kommunisere bedre og snakke sammen.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: c14ba...947

Skrevet

Vi går heller aldri ut, kino eller spise. Vi har hverken barnevakt eller penger til slik luksus. Jeg vil heller ikke gifte meg, hva er vitsen med det? Vi er i allikevel innstilt på at vi har valgt hverandre. Vi krangler, skriker og hater hverandre innimellom, i min verden er det normalt.

Anonymous poster hash: fb2ab...054

Skrevet

Normalt for et dårlig forhold kanskje...

Han høres litt deprimert ut... Siden han ikke vil noe. Men ikke sikkert han ser det selv.

Har to måter dere kanskje kan fikse dette.

1. Parterapi

2. Selv-parterapi

Skal forklare litt om nr. 2:

Skriv et brev til ham. Først skal du fortelle hvordan du har det, og hva du føler når han behandler deg slik. Hva gjør deg sint? Hva gjør deg lei deg? Så skal du be om unnskyldning for egne dårlige handlinger. Kom så med ønske for hvordan du vil at dere skal ha det sammen, og med forslag til hvordan dere kan få det slik. Si noe om hva du liker ved ham og hva som gjorde at du falt for ham.

Kan skrives i brev, på sms, e-post eller uansett. La ham lese alene. Så kan dere prate sammen når han har fått tenkt seg om.

Brev er bra, for da får du satt ord på ting uten å bli avbrutt. Du får formulert deg tydeligere. Og dette gir mindre sjangs for at det ender med krangel. Han får tid å bearbeide og tenke seg om.

Verd et forsøk ;)

Har reddet mitt forhold flere ganger når det har begynt å hangle. Brevene har også lært oss å kommunisere bedre og snakke sammen.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: c14ba...947

Tusen takk. Dette skal jeg prøve 💜 verdt et forsøk siden vi har et barn.

Anonymous poster hash: 32acf...f0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...