Gå til innhold

Sjefen knakk sammen på kontoret mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og vil så gjerne være der for henne og støtte henne når hun har det tøft. Det kom ut av ingenting men har ligget å murre lenge og når jeg da pratet med henne bare gråt hun. Skjønner at det er tøft når hun er sjefen...men hva gjør jeg? Vi jobber tett sammen og hun er fantastisk. Bare sier jeg er her og lar neste steg være opp til henne?

Anonymous poster hash: c1666...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... være medmenneske. Si du er der om hun trenger prate eller bare være sammen med noen - kanskje? Kanskje invitere enn ut på ett glass vin? Kommer jo ann på hva slags relasjon dere har... :)

Skrevet

Vi prater godt sammen..kanskje en ide å treffes utenom jobb for å prate ut.

HI

Skrevet

Jeg synes det høres ut som om det vil være naturlig å spørre hvordan det går hvis hun ikke tar det opp selv.

Skrevet

Høres ut som hun trenger noen å prate med ja... Kjempefint at du vil være der for henne. Be henne gjerne på besøk eller gå en tur eller noe, slik at hun vet at du vil være der :)

Anonymous poster hash: e1fb0...4e9

Skrevet

....og vil så gjerne være der for henne og støtte henne når hun har det tøft. Det kom ut av ingenting men har ligget å murre lenge og når jeg da pratet med henne bare gråt hun. Skjønner at det er tøft når hun er sjefen...men hva gjør jeg? Vi jobber tett sammen og hun er fantastisk. Bare sier jeg er her og lar neste steg være opp til henne?

Når ho knekker sammen rett foran deg liter ho på deg. Vær der.

Anonymous poster hash: 1b5ed...d04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...