Gå til innhold

Ubeskyttet sex -


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde et lite "uhell" i går kveld. Ingen prevensjon etter fødsel enda. Ba gubben ta på plasten, men han ville ikke/"fikk ikke tid". Ble bedt om å kjøpe angrepille, det er gjort. Alt i meg sier at det er feil å ta den :(

Er ikke fremmed for ny baby selv, men gubben er totalt i mot. Burde han ikke tatt seg tid da? Han fikk jo beskjed. Ta pillen eller ikke?

 

Anonymous poster hash: 6cad2...ee0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt den.

 

En ting er om man ble voldtatt i går, eller hadde sex i fylla med en kollega eller noe sånt, men etter sex med sin faste partner som det ikke er krise å blir gravid med hadde jeg ikke tatt den.

 

Den pilla er et helvete, fucker opp alt av hormoner i kroppen, blødninger og tull i syklus i månedsvis etterpå...

 

 



Anonymous poster hash: 440d1...a23
Skrevet

 

Jeg hadde ikke tatt den.

 

En ting er om man ble voldtatt i går, eller hadde sex i fylla med en kollega eller noe sånt, men etter sex med sin faste partner som det ikke er krise å blir gravid med hadde jeg ikke tatt den.

 

Den pilla er et helvete, fucker opp alt av hormoner i kroppen, blødninger og tull i syklus i månedsvis etterpå...

 

 

 

Anonymous poster hash: 440d1...a23

Selv om partner absolutt ikke vil ha flere barn?

Har ikke hatt mensen etter fødsel. Kan pillen sette igang alt tror du? Høres ut som en del kjipe bivirkninger da :(

 

 

Anonymous poster hash: 6cad2...ee0

Skrevet

Jeg hadde tatt den. Og så gitt tydelig beskjed om at neste gang får han stå for prevensjon selv, hvis ikke får han tåle å bli pappa igjen. For en dust som krever at du skal fucke opp hele systemet ditt bare for noen få minutters nytelse, når det attpåtil er du som får all den fysiske påkjenningen ved å gå gravid.

 

Anonymous poster hash: 853cb...344

Skrevet

Jeg har tatt angrepilla en gang. Var litt uheldig mens jeg gikk på en medisin som var uforenelig med graviditet.

 

Men jeg merket ikke noe særlig til bivirkninger. Og jeg tåler dårlig stort sett alt annet med hormoner i.

 

Ikke lurt å presse på en mann en baby om han ikke vil. Dessuten er ikke angrepilla en abortpille. Hvis egget er befruktet og fester seg, så kan ikke angrepilla stoppe det. Mange som har blitt gravid selv om de har tatt pillen.

 

Jeg ville tatt den. Skulle du likevel bli gravid, så har du i alle fall gjort din del for å forhindre det. Da har ikke mannen rett til å bli sur etterpå ;)

 

 

Anonymous poster hash: 36789...390

Skrevet

Man må vente 8 timer før man ammer etter at man har tatt den..

 

Anonymous poster hash: 6b258...1ed

Skrevet

Hvordan kunne han ikke få tid?

Hoppet han på deg og du fikk han ikke unna da du ba han ta på kondom?

 

Alvorlig talt.



Anonymous poster hash: d40ce...9cb
Skrevet

Du er like skyldig. Går utifra han ikke voldtok deg... Så her lyser det at du vil ha fler barn faktisk. Å ha sex uten beskyttelse om man ikke vil ha barn det gjør bare ikke voksne folk . Har gått på en smell selv for en mnd tid siden. Var dagen etter mens var ferdig , han kom ikke inni og jeg har alltid 28 dagers så dette skulle gå greit, likevel fikk jeg skrekken etterpå og tidlig dagen derpå skaffet jeg angrepille. Aldri gamble igjen gitt!

 

Anonymous poster hash: a9dc5...0b7

Skrevet

 

Hvordan kunne han ikke få tid?

Hoppet han på deg og du fikk han ikke unna da du ba han ta på kondom?

 

Alvorlig talt.

 

Anonymous poster hash: d40ce...9cb

 

Lite passion på soverommet ditt? 😂

 

 

Anonymous poster hash: 6cad2...ee0

Skrevet

 

Hvordan kunne han ikke få tid?

Hoppet han på deg og du fikk han ikke unna da du ba han ta på kondom?

 

Alvorlig talt.

 

Anonymous poster hash: d40ce...9cb

 

Lite passion på soverommet ditt?

 

 

Anonymous poster hash: 6cad2...ee0

 

Jo :)

Jeg er sterilisert :)

 

Hadde uansett ikke problem mellom barna å få tid til å ta på kondom. Blir en del av forspillet :)

 

 

 

Anonymous poster hash: d40ce...9cb

Skrevet

Mannen tok et valg da han valgte å droppe kondomen. Da kan du ta samme valget nå - å droppe angrepillen.

 

Du skal ikke måtte tukle med dine hormoner mot din vilje fordi mannen din ikke vil gidder bruke kondom.

 

Sjansen for at du er blitt gravid er liten, men likevel absolutt tilstede.

 



Anonymous poster hash: cefc8...024
Skrevet

Man må vente 8 timer før man ammer etter at man har tatt den..

 

Anonymous poster hash: 6b258...1ed

Viss det er norlevo er det 8 timer til du kan amme, er det Ellaone må det gå dager til du kan amme. Husker ikke hvor mange dager, men sjekk det opp.

Hadde ikke tatt den selv, ødelegger syklus!

 

 

Anonymous poster hash: 34b7e...07c

Skrevet

For en idiot! Kondom har ingen bivirkninger, angrepille har MASSE! Forhåpentligvis går det bra uten angrepillen ☺

Skrevet

Dere er vell like skyldige begge to,du kunne latt Vær og ga sex når han ikke tok på ko dom! Jeg hadde tatt pillen istedenfor for og risikere forholdet.

Skrevet

For en idiot! Kondom har ingen bivirkninger, angrepille har MASSE! Forhåpentligvis går det bra uten angrepillen ☺

Forresten, oppi hodet mitt fikk du ikke med deg at han ikke brukte kondom (sjølopplevd), men det var visst ikke tilfelle. Så da er du jo faktisk medskyldig. Så ville vel bare tatt den pilla for å slippe ev styr om du skulle bli gravid. Nå er jo ikke den 100% sikker heller da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...