Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Han har trent 5 timer før i dag. Jeg er kronisk syk og har ligget på sofaen fra kl 14 i dag og til han kom hjem (bare avbrutt av matlaging til barna). Jeg spør pent om han kan pusse tennene på barna før han skal på en ny 2 timers treningsøkt. Han velger å sitte på PC slik at han kun rekker å pusse 2 av 3 barn. Jeg sier at jeg forventer at han pusser, mens han sier at det ikke kan være noe problem for meg. Jeg forklarer at det eneste han har sett til barna i dag er å pusse tennene på dem. Han freser til meg, kaster treningsutstyret på gulvet, er sint, og beskylder meg for å være smålig siden han nå ikke rekker treningen. Han står på hele dlgnet forteller han, og han hentet tom et glass vann til meg i går kveld, da jeg var for trøtt til å gjøre det selv. Kan dere helt ærlig si hva dere mener om saken slik at jeg kan lese opp for han hva andre mener når han kommer hjem? Tusen takk for hjelpen. Anonymous poster hash: be827...d24
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Trent i 5 timer og skal trene 2 til? Rimelig naiv du tøtta? Anonymous poster hash: 47331...4db
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Ut med ham. Han er jo en minuspost i ditt samlede regnskap! Anonymous poster hash: 7d1a0...86f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Trent i 5 timer og skal trene 2 til? Rimelig naiv du tøtta? Anonymous poster hash: 47331...4db Nope. Finnes ikke naiv. Jeg har fått nærmere 10 snapchat fra turen hvor kompisen/felles venn er med. Treningen han er med på nå trener han bla med mannen til ei venninne, så jeg finner fort ut om han ikke hadde vørt der. Anonymous poster hash: be827...d24
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Nå er ikke jeg kronisk syk,men har en mann som trener 5-6 dager i uka. Vi hadde skikkelig oppvask da dagene var blitt slik at han jobbet til kl 16-19, (selvstendig næringsdrivende),kom hjem og heiv i seg maten for så å dra og trene i 2-4 timer. Når man har familie går ikke det. Hva med barna og meg? Nå trener han før jobb 2-3 dager i uka,og resten av øktene ETTER at barna er lagt. Forklar mannen din at han er familiefar og får se å oppføre seg deretter! Anonymous poster hash: e9fb3...ce3
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Skal han drive på med så mye egentid, så må han stille litt opp i tiden han er hjemme. Særlig når mammaeni huset er slått ut av sykdom! Anonymous poster hash: 68c29...c9f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Flere synspunkter? Trenger mer å lese opp for han. Blir veldig takknemlig. HI Anonymous poster hash: be827...d24
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Hvis han ville levd som ungkar burde han forblitt ungkar. Anonymous poster hash: a4703...250
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 Han bør se på seg selv før han kaller deg smålig, eller noe som helst annet. Ikke normalt å dyrke hobbier i så mange timer til dagen, når man har familie hjemme. Og det uavhengig av om kona er syk eller ikke. Han er voksen og bør oppføre seg deretter, og ikke som et av barna. Om det er det han vil får han flytte hjem til mamma. Anonymous poster hash: 6073e...641
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #10 Skrevet 10. september 2015 Trent i 5 timer og skal trene 2 til? Rimelig naiv du tøtta? Anonymous poster hash: 47331...4db Nope. Finnes ikke naiv. Jeg har fått nærmere 10 snapchat fra turen hvor kompisen/felles venn er med. Treningen han er med på nå trener han bla med mannen til ei venninne, så jeg finner fort ut om han ikke hadde vørt der. Anonymous poster hash: be827...d24 Som hun over sier,rimelig naiv. Anonymous poster hash: 2c45f...69c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #11 Skrevet 10. september 2015 Trent i 5 timer og skal trene 2 til? Rimelig naiv du tøtta? Anonymous poster hash: 47331...4db Nope. Finnes ikke naiv. Jeg har fått nærmere 10 snapchat fra turen hvor kompisen/felles venn er med. Treningen han er med på nå trener han bla med mannen til ei venninne, så jeg finner fort ut om han ikke hadde vørt der. Anonymous poster hash: be827...d24 Som hun over sier,rimelig naiv. Anonymous poster hash: 2c45f...69c Spiller det noen rolle hvilken måte han svikter familien på...? Er det liksom bedre og mer ok hvis han bare er en selvopptatt drittsekk som kun trener og er forelska i seg selv? Kan ikke se at det er noe mer skilsmissegrunn om han var forelska i noen andre og gjorde akrobatikk i stedet for fjelltur. Denne fyren er jo waste of space uansett... Anonymous poster hash: 7d1a0...86f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #12 Skrevet 10. september 2015 så han trener 7 timer på en dag?? Trener til OL da eller?? Anonymous poster hash: 27b5e...670
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #13 Skrevet 11. september 2015 Er han toppidrettsutøver? I så fall må dere finne et kompromiss som gjør at han kan være mer tilstede og fortsatt vinne OL. Hvis ikke, så hører så mye trening IKKE hjemme i en familie. Han er ingen ordentlig mann, hvis han tilbringer så mye tid borte fra dere. Ingen trenger å trene så mye. 2-3 timer i uka holder fint for å holde seg i normal fysisk form. Er det 40-års krise? Anonymous poster hash: d3e87...439
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #14 Skrevet 11. september 2015 Når gjør han husarbeid, lager mat, følger opp ungene sine, bruker tid på konen/samboeren sin, vasker klær, klipper plen, vanner blomster osv osv osv. Tenger du han egentlig? Jeg hadde ikke orket å ha en gratispassasjer i huset som bare suger ut. Flytter han ut vil du få mye bedre tid og slipper å irritere deg over han. Anonymous poster hash: d8fb2...49c
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #15 Skrevet 11. september 2015 Fortell ham at han er smålig mot barna når han gir dem så lite pappa-tid. Spør om han virkelig vil de skal huske ham som en som bare pusset tennene deres avogtil. Anonymous poster hash: ef44c...f13
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #16 Skrevet 11. september 2015 Han har fått med seg at han har barn og at de vokser til fryktelig fort?? Jeg hadde gått ifra han, selv med kronisk sykdom for jeg hadde brukt alt for mye energi på å irritere meg over å ha en sånn "mann" i huset til å kunne ta vare på seg. Hadde tvunget på han samvær annenhver helg slik at jeg fikk hentet meg inn igjen. Det er helt greit å være alene for da vet en at man står helt alene med ansvaret, er det to voksene i husholdningen forventer en automatisk at begge skal bidra... Anonymous poster hash: 62cb5...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå