Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Jeg trodde jeg hadde små hudfliker/hemoroider. Men i dag var jeg på do, og har ikke bæsjet siden søndag, og MYE kom ut Hemoroider på størrelse med små-mellomstore, og det var 3 slike en en mindre. Kanskje det er derfor jeg har slitt med forstoppelse, altså pga indre hemoroider? Hva gjør jeg nå? Kan jeg bare la dem være eller bør jeg gå til legen? Æsj, har IKKE lyst til å gå til legen med dette her! Anonymous poster hash: b670e...487
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Legen kan skrive ut sheriproct stikkpiller men du kan også bruke salven da denne har en innføringstupp slik st du kan bruke salven inne i rektum. Prøv det først. Lykke til 👍🏼 Anonymous poster hash: 6944d...4a7
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Legen kan skrive ut sheriproct stikkpiller men du kan også bruke salven da denne har en innføringstupp slik st du kan bruke salven inne i rektum. Prøv det først. Lykke til Anonymous poster hash: 6944d...4a7 Må jeg ha resept på det? Anonymous poster hash: b670e...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå