Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Sienna?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?



Anonymous poster hash: 6c7ed...9a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns generelt ikke at stedsnavn har noe på mennesker å gjøre, selv om jeg kjenner en søt liten Sienna...

 

Anonymous poster hash: e0307...f03

Skrevet

Gir ikkje samme kløen som Savannah, men likevel på langt nær min smak. Lyden er forsåvidt fin.

Skrevet

Syns generelt ikke at stedsnavn har noe på mennesker å gjøre, selv om jeg kjenner en søt liten Sienna...

 

Anonymous poster hash: e0307...f03

hvor er Sienna?

 

 

 

Anonymous poster hash: dee1a...94b

Skrevet

 

Syns generelt ikke at stedsnavn har noe på mennesker å gjøre, selv om jeg kjenner en søt liten Sienna...

 

Anonymous poster hash: e0307...f03

hvor er Sienna?

 

 

 

Anonymous poster hash: dee1a...94b

Italia

Skrevet

Jeg kjenner en nydelig jente som heter Sienna, så jeg synes det er fint.

 

Anonymous poster hash: e3094...449

Skrevet

Navnet er fint, synes jeg. Men ville ikke valgt det selv. Er for tradisjonell.

Skrevet

White trash

 

Anonymous poster hash: 02728...aa9

Skrevet

Syns Senja er finere 😊

 

Anonymous poster hash: 03469...7ff

Skrevet

Minner meg om en herlig solstråle som jeg passet for noen år siden :)

Liker navnet jeg :)

Skrevet

Havner i samme bås som Kevin, Sean og Cassandra. Ikke en bås jeg liker.

 

Anonymous poster hash: 8a285...a9c

Skrevet

Tenker på maling

 

Anonymous poster hash: 927d2...a14

Skrevet

Gul maling

 

Anonymous poster hash: 9b2dd...29a

Skrevet

Nydelig navn. Kjenner ei liten jente som heter det.

 

Anonymous poster hash: 5d48f...3bd

Skrevet

Skjønner ikke helt greia med å finne på nye navn basert på byer. Navnet Sienna er fra den italienske byen.

 

Kan liksågodt kalle ungen Drammen eller Helsinki.

 

Men uansett er der vel ikke det folk tenker på, men de er inspirert av kjendiser som har gitt barna det navnet.

 

Jeg tenker også litt white trash ja

 

Anonymous poster hash: e82ba...7b5

Skrevet

Veldig rart på en norsk unge. Veldig rart å oppkalle ungen etter en by.

 

Anonymous poster hash: 0247b...edf

Skrevet

Ikke fint.

 

 

Anonymous poster hash: c4642...65d

Skrevet

Tenker manne-blad: "Møt Sienna Hansen fra Jessheim!"

 

Anonymous poster hash: 84f01...682

Skrevet

Sorry, men jeg får også utelukkende følgende assosiasjoner: white trash, kunstig navn som egentlig ikke er navn men by, og porno - Sienna Hansen fra Jessheim var jo bare helt fantastisk treffende😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 70f17...2dc

Skrevet

Eeeeeeelllsker det :) får eg ei datter i framtida så blir det Sienna  :Nikke:



Anonymous poster hash: 1aeeb...578
Skrevet

Veldig lite fint navn. Jeg tenker også lettkledd dame på forsiden av ViMenn, foreldre med ekstremt dårlig smak og lite utdannelse.



Anonymous poster hash: bf0b1...cfb
Skrevet

 

?

 

Anonymous poster hash: 6c7ed...9a8

Det har jeg hatt i tankene mine i over 10 år og problemet er at jeg ikkje har jente men barre gutter.

 

 

Anonymous poster hash: a3333...752

Skrevet

Jeg tenker ung mor med ihælbleika hår, en blanding av white trash, harry og porno.



Anonymous poster hash: a4132...4dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...