Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 ? Anonymous poster hash: 6c7ed...9a8
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Syns generelt ikke at stedsnavn har noe på mennesker å gjøre, selv om jeg kjenner en søt liten Sienna... Anonymous poster hash: e0307...f03
☆☆☆ Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Gir ikkje samme kløen som Savannah, men likevel på langt nær min smak. Lyden er forsåvidt fin.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Syns generelt ikke at stedsnavn har noe på mennesker å gjøre, selv om jeg kjenner en søt liten Sienna... Anonymous poster hash: e0307...f03 hvor er Sienna? Anonymous poster hash: dee1a...94b
☆☆☆ Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Syns generelt ikke at stedsnavn har noe på mennesker å gjøre, selv om jeg kjenner en søt liten Sienna... Anonymous poster hash: e0307...f03 hvor er Sienna? Anonymous poster hash: dee1a...94b Italia
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Jeg kjenner en nydelig jente som heter Sienna, så jeg synes det er fint. Anonymous poster hash: e3094...449
Hjertefru Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Navnet er fint, synes jeg. Men ville ikke valgt det selv. Er for tradisjonell.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 White trash Anonymous poster hash: 02728...aa9
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 Syns Senja er finere 😊 Anonymous poster hash: 03469...7ff
me_87 Skrevet 10. september 2015 #10 Skrevet 10. september 2015 Minner meg om en herlig solstråle som jeg passet for noen år siden Liker navnet jeg
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #11 Skrevet 10. september 2015 Havner i samme bås som Kevin, Sean og Cassandra. Ikke en bås jeg liker. Anonymous poster hash: 8a285...a9c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #12 Skrevet 10. september 2015 Tenker på maling Anonymous poster hash: 927d2...a14
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #13 Skrevet 10. september 2015 Gul maling Anonymous poster hash: 9b2dd...29a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #14 Skrevet 10. september 2015 Nydelig navn. Kjenner ei liten jente som heter det. Anonymous poster hash: 5d48f...3bd
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #15 Skrevet 11. september 2015 Skjønner ikke helt greia med å finne på nye navn basert på byer. Navnet Sienna er fra den italienske byen. Kan liksågodt kalle ungen Drammen eller Helsinki. Men uansett er der vel ikke det folk tenker på, men de er inspirert av kjendiser som har gitt barna det navnet. Jeg tenker også litt white trash ja Anonymous poster hash: e82ba...7b5
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #16 Skrevet 11. september 2015 Veldig rart på en norsk unge. Veldig rart å oppkalle ungen etter en by. Anonymous poster hash: 0247b...edf
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #17 Skrevet 11. september 2015 Ikke fint. Anonymous poster hash: c4642...65d
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #19 Skrevet 11. september 2015 Tenker manne-blad: "Møt Sienna Hansen fra Jessheim!" Anonymous poster hash: 84f01...682
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #20 Skrevet 11. september 2015 Sorry, men jeg får også utelukkende følgende assosiasjoner: white trash, kunstig navn som egentlig ikke er navn men by, og porno - Sienna Hansen fra Jessheim var jo bare helt fantastisk treffende😂😂😂 Anonymous poster hash: 70f17...2dc
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #21 Skrevet 11. september 2015 Eeeeeeelllsker det får eg ei datter i framtida så blir det Sienna Anonymous poster hash: 1aeeb...578
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #22 Skrevet 11. september 2015 Veldig lite fint navn. Jeg tenker også lettkledd dame på forsiden av ViMenn, foreldre med ekstremt dårlig smak og lite utdannelse. Anonymous poster hash: bf0b1...cfb
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #23 Skrevet 11. september 2015 ? Anonymous poster hash: 6c7ed...9a8 Det har jeg hatt i tankene mine i over 10 år og problemet er at jeg ikkje har jente men barre gutter. Anonymous poster hash: a3333...752
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #24 Skrevet 11. september 2015 Jeg tenker ung mor med ihælbleika hår, en blanding av white trash, harry og porno. Anonymous poster hash: a4132...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå