Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Etter å ha gått noen ganger til modningsakupunktur, anbefalte JM meg å ta Arnica c30 i forbindelse med fødselen og etter. Noen som har erfaring med dette? Skal visst være et homeopatisk middel. Anonymous poster hash: 5f600...f2d
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Ta likegjerne et glass vann. Det fjør ihvertfall noe. 😊 Homeopatiske midler virkelig kun bullskitt. Drikk vann. Det er gratis. Anonymous poster hash: 1e17e...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå