Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Har hatt en kjæreste i noem mnd nå. Han har ikke møtt mine barn (som vet om han), eller min familie/venner. I morgen kommer han hit til meg for første gang. Barna skal til sin pappa. Plutselig så tenkte jeg på en ting, jeg tror barna mine hadde blitt veldig skuffet om andre møter han før de? Jeg vet ikke? De har faktisk veldig lyst til å møte han og maser om det, men jeg har lyst til å drøye litt. Samtidig blir det kanskje litt sårt om de hører at f.eks. tante og andre har møtt han og de ikke har? Eller hva tenker dere? Vanskelig det her. Anonymous poster hash: a6cfd...9fd
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 ....kjæreste som ikke har besøkt deg før..,? Anonymous poster hash: d8417...a52
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Pga jobbsituasjon, så har jeg alltid vært hos han når jeg har barnefri og vi skal være sammen. Anonymous poster hash: a6cfd...9fd
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Du lar barna styre leser jeg Anonymous poster hash: ee980...4dc
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Mine barn husker jeg syns det var kjedelig at de andre i familien fikk møte kjæresten til pappa'n før dem. Men dette er litt opp til deg :-) Anonymous poster hash: a4603...6cd
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Du lar barna styre leser jeg Anonymous poster hash: ee980...4dc Styre? Vil bare gjøre det som er riktig, og i riktig rekkefølge for mine barn. Anonymous poster hash: a6cfd...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå