Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Har jo det egentlig veldig bra.... men er så deppa og lei. Likevel er det ingenting som er galt. Andre? Anonymous poster hash: 17851...136
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Hormoner Anonymous poster hash: ea101...718
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Jeg var som en bergogdalbane i graviditeten. Var lykkelig egentlig. Men ble brått sint, og deppa, eller bare gråt osv. Jeg var oversvømt av hormoner. Mannen min bare lo av meg. Mente at jeg kunne begynne å jobbe på sirkus. "Putt på en femmer og se hva som skjer" liksom. 😊 Anonymous poster hash: 85524...9bf
TPK Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Det er nok bare hormoner og går over av seg selv. Men følg med at det ikke utvikler seg til svangerskapsdepresjon
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Jeg ble det nærmeste jeg har vært deprimert i svangerskap nr 2. Nr 1 gikk som en lek med litt kvalme, bekkenplager osv. Med nr 2 fikk jeg ALT! Spydde, bekkenløsning, magekniiiip, diabetes, urolige føtter, kramper, kynnere, fare for prematur, halsbrann +++ De to siste mnd så jeg ikke enden av tunnellen og telte timer! Barnet kom, og dermed var alt over. Aldri hatt en slik lykkefølelse noensinne!! Anonymous poster hash: 8714f...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå