Gå til innhold

Flaskeslutt hos 2åring? Plis hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært litt treg å avvenne

Med flaska.. Han får bare vann i flaska. Å drikker ei flaske for å få sobe... Men vill veldig gjerne slutte.

Tar imot alle tips :) har pakka bort alle flaskene nå. Å har lagt gutten min nå. Men han roper hele tiden på meg å flaska

Anonymous poster hash: 8d82f...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er så krise med vann i flaska, men min toåring ville ha melk i flaska ved leggetid. Drøyde ut å slutte vi og, før jeg plutselig bare en dag sa: vi har glemt å kjøpe mer melk, vi får dra å kjøpe det på butikken en dag. Han godtok dette. Spurte noen kvelder om vi hadde kjøpt melk på butikken, sa bare: det har vi glemt, men vi får prøve å huske på det neste gang. Etter noen kvelder var alt glemt :) dere kan jo prøve å si at flaska er borte og at dere har glemt å kjøpe ny på butikken, kanskje deg fungerer hos dere og!

Anonymous poster hash: d37e7...509

Skrevet

Problemet er at han er snart 3år også har han slutta med bleie for et halvt år siden.. Men han kan ikke slutte me natta bleie siden han drikker vann... Må få han til å slutte.. :(

Anonymous poster hash: 8d82f...3c8

Skrevet

En 3-åring skjønner jo enda mer så skal jo ikke være noe problem da? Spill på fantasien til barnet. Dere kan si imorgen at fuglen var på besøk og ville ha flaska til fugleungene sine fordi de var så tørste. Men at fuglen ville gi en gave til han hvis han ga bort flaska si. Så kjøper dere en ting han ønsker seg, blir sikkert så nysgjerrig at han bytter bort flaska si. Vi dro den historien bare om smokken til vår da han ble 3, funka som fjell og etter mye fram og tilbake tok fristelsen overhånd så han gikk med på å bytte. Var litt sutring første natta over at han ville ha smokken tilbake, men vi sa bare at: nei, fuglen har fått de, du fikk gaven din. Godtok det og.

Anonymous poster hash: d37e7...509

Skrevet

æsj, skulle sluttet for lenge siden,min var 10mnd bare

Anonymous poster hash: acfb5...e12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...