Gå til innhold

Venninnens drittunge


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min har en skikkelig drittunge. Vil ikke ha ham på besøk igjen. Han er 10 år. Hvirdan gå frem?

 

Anonymous poster hash: 45361...4b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en link til dette innlegget til venninnen din, så tenker jeg at det løser seg selv.

Skrevet

Besøk de!

 

Anonymous poster hash: f3cd5...08f

Skrevet

Jeg vil jo ikke være i nærheten av ham. Verken hos meg selv eller hos venninnen min. Og han legger selv alltid fryktelig sent, så hjelper heller ikke å ta besøket på kvelden.

 

Anonymous poster hash: 45361...4b0

Skrevet (endret)

Jeg er ganske sikker på at hun ikke vil være i nærheten av deg heller hvis hun får vite hvor sterkt du misliker barnet hennes. Hvordan er det med deg? Er det mange du hadde ønsket i livet ditt hvis de hadde hatet ungene dine?

Endret av Berta_78
Skrevet

Hva gjør at du misliker barnet så mye?

Skrevet

Det er dårlig hygiene på ham, stygg i språket, tar seg til rette uansett hva det måtte være, høylytt, slår seg vrang for den minste ting, vræler i stedet for å snakke etc. Grusom unge

 

Anonymous poster hash: 45361...4b0

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at hun ikke vil være i nærheten av deg heller hvis hun får vite hvor sterkt du misliker barnet hennes. Hvordan er det med deg? Er det mange du hadde ønsket i livet ditt hvis de hadde hatet ungene dine?

Vil jo ikke at hun skal vite at jeg ikke takler ungen hennes. Hun er jo veldig søt. Ham slekter nok på faren 😩

 

Anonymous poster hash: 45361...4b0

Skrevet

Du kan ikke legge skyld på at han slekter på faren som grunn til det du har ramset opp. Din venninne er moren og bør da virkelig ha klart å fått inn normal folkeskikk på barnet sitt og ikke minst hygiene.

 

Anonymous poster hash: 7cccf...d5c

Skrevet

 

Jeg er ganske sikker på at hun ikke vil være i nærheten av deg heller hvis hun får vite hvor sterkt du misliker barnet hennes. Hvordan er det med deg? Er det mange du hadde ønsket i livet ditt hvis de hadde hatet ungene dine?

Vil jo ikke at hun skal vite at jeg ikke takler ungen hennes. Hun er jo veldig søt. Ham slekter nok på faren 😩

 

Anonymous poster hash: 45361...4b0

😆 Skjønner hva du sier. Det er et par barn i vennekretsen jeg også finner det vanskeligere å elske enn andre! Poenget mitt er at hvis man skal være venner, later man som om man liker barna. Jeg hadde blitt dødelig såret og på minuttet mistet interessen for en venninne hvis hun lot det skinne gjennom at hun ikke likte barna mine.

Du kan ikke foreslå barnløse aktiviteter? Spa, vinkveld, venninnelunsj osv når dere begge har barnevakt? I blant må du nok også tåle samvær med barnet. Folk med barn kommer i en pakke, vet du 😉 Kanskje blir han bedre med tiden også!

Skrevet

På grunn av at han slekter på faren så har han dårlig hygiene??

 

 

 

Jadda, trolleri trollera...

 

Anonymous poster hash: 23636...212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...