Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Venninnen min har en skikkelig drittunge. Vil ikke ha ham på besøk igjen. Han er 10 år. Hvirdan gå frem? Anonymous poster hash: 45361...4b0
Brennheite Badeand Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Send en link til dette innlegget til venninnen din, så tenker jeg at det løser seg selv.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Besøk de! Anonymous poster hash: f3cd5...08f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Jeg vil jo ikke være i nærheten av ham. Verken hos meg selv eller hos venninnen min. Og han legger selv alltid fryktelig sent, så hjelper heller ikke å ta besøket på kvelden. Anonymous poster hash: 45361...4b0
Berta_78 Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 (endret) Jeg er ganske sikker på at hun ikke vil være i nærheten av deg heller hvis hun får vite hvor sterkt du misliker barnet hennes. Hvordan er det med deg? Er det mange du hadde ønsket i livet ditt hvis de hadde hatet ungene dine? Endret 10. september 2015 av Berta_78
BøllefrøOgBolla Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Hva gjør at du misliker barnet så mye?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Det er dårlig hygiene på ham, stygg i språket, tar seg til rette uansett hva det måtte være, høylytt, slår seg vrang for den minste ting, vræler i stedet for å snakke etc. Grusom unge Anonymous poster hash: 45361...4b0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Jeg er ganske sikker på at hun ikke vil være i nærheten av deg heller hvis hun får vite hvor sterkt du misliker barnet hennes. Hvordan er det med deg? Er det mange du hadde ønsket i livet ditt hvis de hadde hatet ungene dine? Vil jo ikke at hun skal vite at jeg ikke takler ungen hennes. Hun er jo veldig søt. Ham slekter nok på faren 😩 Anonymous poster hash: 45361...4b0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 Du kan ikke legge skyld på at han slekter på faren som grunn til det du har ramset opp. Din venninne er moren og bør da virkelig ha klart å fått inn normal folkeskikk på barnet sitt og ikke minst hygiene. Anonymous poster hash: 7cccf...d5c
Berta_78 Skrevet 10. september 2015 #10 Skrevet 10. september 2015 Jeg er ganske sikker på at hun ikke vil være i nærheten av deg heller hvis hun får vite hvor sterkt du misliker barnet hennes. Hvordan er det med deg? Er det mange du hadde ønsket i livet ditt hvis de hadde hatet ungene dine?Vil jo ikke at hun skal vite at jeg ikke takler ungen hennes. Hun er jo veldig søt. Ham slekter nok på faren 😩 Anonymous poster hash: 45361...4b0 😆 Skjønner hva du sier. Det er et par barn i vennekretsen jeg også finner det vanskeligere å elske enn andre! Poenget mitt er at hvis man skal være venner, later man som om man liker barna. Jeg hadde blitt dødelig såret og på minuttet mistet interessen for en venninne hvis hun lot det skinne gjennom at hun ikke likte barna mine. Du kan ikke foreslå barnløse aktiviteter? Spa, vinkveld, venninnelunsj osv når dere begge har barnevakt? I blant må du nok også tåle samvær med barnet. Folk med barn kommer i en pakke, vet du 😉 Kanskje blir han bedre med tiden også!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #11 Skrevet 10. september 2015 På grunn av at han slekter på faren så har han dårlig hygiene?? Jadda, trolleri trollera... Anonymous poster hash: 23636...212
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå